شناسایی و جمع آوری 150 مگاوات از رمز ارز های غیرمجاز

به گزارش مجله سلنا، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر کل مدیریت مصرف و امور مشترکان شرکت توانیر گفت: در 5 تا 6 ماه گذشته، حدود 150 مگاوات از رمزارز های غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شدند و باید 320 تا 330 هزار دستگاه از رمز ارز ها در کل کشور ساماندهی شوند.

شناسایی و جمع آوری 150 مگاوات از رمز ارز های غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عبدالامیر یاقوتی اضافه نمود: متناسب با فعالیت هایی که اجرا شده، مراکز عظیمی از استخراج رمز ارز ها را کشف کردند که شامل استان های عظیم و حتی استان های محروم هم می گردد.

وی اضافه نمود: بیشترین رمزارز های غیرمجاز از نظر مصرف انرژی در استان های تهران، البرز، مرکزی و اصفهان بوده است البته به این معنا نیست که بیشترین رمزارز ها در این استان است بلکه مدیریت برای کشف رمزارز ها در این استان ها بیشتر از سایر نقاط کشور اجرا شده است.

یاقوتی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های بسیار مهم برای عبور از پیک تابستان، این است که بتوانیم با برنامه ریزی رمزارز های غیرمجاز را جمع آوری کنیم، زیرا تاثیر زیادی بر میزان مصرف بالا دارد گفت: اگر رمز ارز های غیر مجاز مدیریت نشوند مسائل زیادی به وجود می اید، که پارسال اقدامات زیادی در بحث قانونگذاری و ساماندهی این مراکز اجرا شده است.

وی اضافه نمود: اینکه بتوانیم رمزارز داشته باشیم مسئله ای نیست، اما در زمان احتیاج به تامین برق، باید از مدار خارج شوند، اما رمزارز های غیرمجاز در مدیریت صنعت برق نیستند بنابراین اقدامات زیادی برای شناسایی و جمع آوری این مراکز اجرا شده تا مراکز غیرمجاز را در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند به مراکز مجاز تبدیل کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا قبل از پیک بار تابستان بخش عمده مشترکان غیرمجاز رمزارز شناسایی شوند.

مدیر کل مدیریت مصرف و امور مشترکان شرکت توانیر گفت: با توجه به کمبود فراوری برق، کمبود بارش ها و رشد فراوری در صنعت و کشاورزی، برنامه ریزی هایی اجرا شده تا مانند سال های قبل، از پیک به خوبی عبور کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل توانیر نیز گفته بود حدود 1500 مگاوا ت از رشد مصرف مربوط به استخراج رمز ارزهاست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1796

به "شناسایی و جمع آوری 150 مگاوات از رمز ارز های غیرمجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و جمع آوری 150 مگاوات از رمز ارز های غیرمجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید