عزم شورای شهری ها برای فعالیت دوباره دلفیناریوم برج میلاد

به گزارش مجله سلنا، عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری هزینه زیادی در مجموعه دلفیناریوم داشته و کوشش می کنیم دوباره این مجموعه فعال گردد.

عزم شورای شهری ها برای فعالیت دوباره دلفیناریوم برج میلاد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، آرش میلانی عضو شورای شهر تهران درباره مرگ یک دلفین در مجموعه دلفیناریوم برج میلاد و اقدامات شورای شهر جهت آنالیز این موضوع گفت: هیات کارشناسی از سوی کمیته محیط زیست شورای شهر تشکیل شد که روز پیش این کارشناسان به مجموعه دلفیناریوم رفتند، ولی هنوز نتیجه را برای ما ارسال نکردند.

وی با بیان اینکه تیم تشکیل شده دارای تخصص های خاص و ویژه در زمینه مربوطه هستند گفت: جلسه ای نیز با مسئولان دامپزشکی و محیط زیست در کمیته سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران برگزار می کنیم تا نظرات آن ها را بشنویم و بر اساس آن تصمیم بگیریم.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا کارشناسان تیم ویژه شورا جسد دلفین را مشاهده کردند یا خیر، گفت: گزارشی به ما واصل نشده است. باید فرصت دهید تا آنالیز های دقیق صورت گیرد.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد مجموعه دلفیناریوم فاقد مجوز دامپزشکی بوده است گفت: مستندات کامل هنوز تهیه نشده جزئیات پیمان نامه مربوطه باید آنالیز گردد، ولی به این نکته هم توجه داریم اگر کسی بخواهد در حوزه تخصصی در این راستا کار کند هم مجوز محیط زیست و هم مجوز دامپزشکی لازم دارد.

میلانی گفت: این شرایط برای باغ پرندگان نیز به همین صورت است و اگر ضوابط دامپزشکی در مجموعه دلیفناریوم رعایت نشده باشد، قطعا نقضی در کار بوده است.

عضو کمیته سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره اینکه آیا در صورت محرز شدن تخلف مجموعه دلفیناریوم فعالیت آن در برج میلاد ادامه می یابد یا خیر، گفت: شهرداری سرمایه گذاری وسیعی در این زمینه انجام داده و ما کوشش می کنیم اقداماتمان منجر به توقف عملیات در مجموعه ای با این سرمایه گذاری نگردد.

وی گفت: سعی می گردد که مجموعه دلفیناریوم فعالیت آن تداوم یابد. به هر حال مقدار زیادی سرمایه گذاری شده و باید نواقص مجموعه برطرف و دوباره خدمات به شهروندان ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 659

به "عزم شورای شهری ها برای فعالیت دوباره دلفیناریوم برج میلاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم شورای شهری ها برای فعالیت دوباره دلفیناریوم برج میلاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید