عنایتی: تاخیری که بابت آمدن به مسجدسلیمان داشتیم روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود، از نتیجه بازی راضی هستم

به گزارش مجله سلنا، سرمربی تیم فوتبال طرفدار معتقد است تاخیری که در بحث آمدن تیمش به مسجد سلیمان رخ داد روی کیفیت و بازی بازیکنان طرفدار تاثیرگذار بوده است.

عنایتی: تاخیری که بابت آمدن به مسجدسلیمان داشتیم روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود، از نتیجه بازی راضی هستم

به گزارش خبرنگاران، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال طرفدار پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران گفت: بازی جاندار و خوبی بود، هر دو تیم در پی پیروزی در این بازی بودند. تیم خوب مسجد سلیمان هم کوشش خودش را کرد. اتفاقاتی که از روز گذشته برای ما در بحث آمدن مان به مسجد سلیمان افتاد و تاخیری که داشتیم و تا به مسجد سلیمان رسیدیم ساعت 12 شب شد. این مسئله مطمئنا روی بازی و کیفیت امروز ما تاثیرگذار بود.

وی اضافه نمود: در کل از نتیجه بازی راضی هستم. اینکه ما در مسجد سلیمان موقعیتی را به حریف نمی دهیم یعنی خوب عمل کردیم. از روی موقعیت هایی که به دست آوردیم شاید می توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. برای تیم خوب مسجد سلیمان آرزوی پیروزیت دارم و امیدوارم که در ادامه راستا پیروز باشند و محمود فکری بتواند این تیم را نگه دارد.

عنایتی گفت: صحبت هایی آخر بازی شنیدم که یک اندازه ناراحت کننده بود امیدوارم دوستان فرصتی بدهند که محمود فکری بتواند شرایط خودش را در مسجد سلیمان و سهمیه این شهر را نگه دارد. امیدوارم در ادامه راه شرایط مهیا باشد. این تیم فوق العاده دوست داشتنی و هواداران بسیار و خونگرمی دارد از این تیم ها در لیگ ما خیلی کم است. امیدوارم شرایط طوری مهیا باشد که مسائل برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2189

به "عنایتی: تاخیری که بابت آمدن به مسجدسلیمان داشتیم روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود، از نتیجه بازی راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: تاخیری که بابت آمدن به مسجدسلیمان داشتیم روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود، از نتیجه بازی راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید