فوتبال دنیا، آنچلوتی: 2 بار تا آستانه بازگشت به میلان پیش رفتم

به گزارش مجله سلنا، سرمربی تیم فوتبال ناپولی از وسوسه شدن خود برای قبول دوباره راهنمایی تیمی که با آن فاتح اروپا شد سخن گفت.

فوتبال دنیا، آنچلوتی: 2 بار تا آستانه بازگشت به میلان پیش رفتم

به گزارش خبرنگاران ، کارلو آنچلوتی فاش کرد که او دو بار تا آستانه بازگشت به تیم فوتبال میلان پیش رفته بود که دومین مورد آن فصل گذشته پس از اخراج شدن از بایرن مونیخ بوده است.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی که دو بار با روسونری قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و با این تیم یک بار هم اسکودتو را کسب کرد، در گفت و گو با نشریه کویره دلاسرای ایتالیا، راجع به بازگشت احتمالی اش به میلان گفت: من دو بار به بازگشت به میلان نزدیک شد. زمانی که رئال مادرید را ترک کردم (سال 2015) آدریانو گالیانی (نایب رئیس پیشین باشگاه میلان) برای برگردان من کوشش کرد اما من آن موقع از ناحیه کمر دچار مسئله ای شده بودم و در حال سپری کردن دوره درمانم بودم. دومین بار هم زمانی بود که بایرن مونیخ را ترک کردم و مارکو فاسونه (مدیر اجرایی پیشین باشگاه میلان) به من پیشنهاد بازگشت به این تیم را داد.

کارلتو برخلاف اکثر مربیان شخصیت آرام و خونسردی دارد و در واقع به خونسرد بودن معروف است. او در پاسخ به این سؤال کوریره دلاسرا مبنی بر اینکه چه نوع بازیکنانی او را عصبانی می نمایند، گفت: آن دسته از بازیکنانی که بازی نمی نمایند و بعد هم تمرینات شان را بد انجام می دهند باعث می شوند من از کوره در بروم. من عصبانیت آنها را درک می کنم اما بد تمرین کردن شان را نه. این نشانه خودخواهی آنهاست چون به کل تیم ضربه می زنند.

آنچلوتی ادامه داد: توجه بازیکنان باید به مجموعه تیم باشد نه به خودشان. من جایی خوانده ام که 90 درصد بازیکنان آمریکایی بین سنین 15 تا 21 سال از استرس رنج می برند و به همین دلیل بیش از اندازه به خودشان توجه می نمایند. برای آنها هم فقط یک درمان وجود دارد؛ وقتی شما استرس دارید باید بخشنده تر باشید و بیشتر به فکر یاری به دیگران.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 82

به "فوتبال دنیا، آنچلوتی: 2 بار تا آستانه بازگشت به میلان پیش رفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آنچلوتی: 2 بار تا آستانه بازگشت به میلان پیش رفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید