لامبورگینی روئلتو در نمایشگاه خودرو شانگهای

به گزارش مجله سلنا، لامبورگینی روئلتو (یا لامبورگینی رولتو) نخستین ابرخودرو هیبریدی این برند ایتالیایی است که مدتی پیش معرفی گردید. برند ایتالیایی فرصت را غنیمت شمرد و در شرایطی که نمایشگاه های خودرو اندک هستند، محصول تازه خود را در شانگ های به نمایش درآورد.

لامبورگینی روئلتو در نمایشگاه خودرو شانگهای

علاوه بر لامبورگینی روئلتو، محصولات دیگر این شرکت برای جلب توجه مشتریان چینی در نمایشگاه خودرو شانگ های حضور داشتند.

لامبورگینی روئلتو (یا لامبورگینی رولتو) نخستین ابرخودرو هیبریدی این برند ایتالیایی است که مدتی پیش معرفی گردید. برند ایتالیایی فرصت را غنیمت شمرد و در شرایطی که نمایشگاه های خودرو اندک هستند، محصول تازه خود را در شانگ های به نمایش درآورد. لامبورگینی روئلتو به عنوان نخستین ابرخودرو هیبریدی این برند ایتالیایی، جایگزین لامبورگینی اونتادور خواهد شد.

علاوه بر لامبورگینی روئلتو، محصولات دیگر این شرکت برای جلب توجه مشتریان چینی در نمایشگاه خودرو شانگ های حضور داشتند. از جمله این خودرو ها می توان به لامبورگینی هوراکان تکنیکا، لامبورگینی اوروس پرفورمانته و اوروس S اشاره نمود. مشتریان می توانند هم اکنون نسخه های سفارشی از لامبورگینی اوروس S را براساس سلیقه خود شخصی سازی نمایند.

همچون تصاویری که مدتی پیش از لامبورگینی رولتو منتشر شده بود، این خودرو با بدنه ای نارنجی رنگ در نمایشگاه خودرو شانگ های حضور داشت. با این حال مشتریان لامبورگینی رولتو می توانند رنگ بدنه این خودرو را از بین هفت گروه رنگی انتخاب نمایند. حضور لامبورگینی روئلتو در شانگهای، دومین حضور لامبورگینی در نمایشگاه های خودرویی چین به شمار میرود.

لامبورگینی روئلتو، آغازگر عصر خودرو های هیبریدی و برقی

بنابر اظهار نظر های مدیران لامبورگینی، مدل روئلتو سرآغاز فصل تازهی از فراوریات این شرکت است. لامبورگینی تصمیم دارد تا در آینده مدل های هیبریدی بیشتری را نیز به فراوری برساند.

دومین مدل هیبریدی این برند پس از لامبورگینی رولتو، نسخه پلاگین هیبریدی لامبورگینی اوروس خواهد بود که در سال 2024 وارد بازار می گردد. نسخه جانشین لامبورگینی هوراکان نیز در سال 2028 معرفی می گردد که آن خودرو به صورت تمام برقی فراوری خواهد شد. علاوه بر آن، یک مدل گرندتور با آرایش صندلی های 2+2 و پیشرانه تمام الکتریکی در سال 2028 میلادی معرفی خواهد شد.

در همین حال، ما انتظار داریم که استراتژی های برند ایتالیایی با لامبورگینی اونتادور، در خصوص لامبورگینی روئلتو نیز تکرار گردد. این خودرو برای سال ها روی خط فراوری باقی خواهد ماند و نسخه های مختلفی از آن به بازار عرضه خواهد شد. استفان وینکلمن مدیر عامل لامبورگینی اعلام نمود که مدل رولتو تا سال 2030 روی خط فراوری این شرکت باقی خواهد ماند.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2366

به "لامبورگینی روئلتو در نمایشگاه خودرو شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامبورگینی روئلتو در نمایشگاه خودرو شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید