مجوز آزمایش کرونا در خانه صادر شد

به گزارش مجله سلنا، سازمان غذا و داروی ایالات متحده روز سه شنبه مجوز نخستین آزمایش ویروس کرونا در داخل خانه را صادر کرد.

مجوز آزمایش کرونا در خانه صادر شد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) روز سه شنبه مجوز نخستین آزمایش ویروس کرونا در داخل خانه را صادر کرد که به افراد امکان می دهد نمونه های خود را در خانه جمع آوری نمایند.

این رویکرد جدید می تواند به گسترش گزینه های آزمایش در بیشتر ایالت ها یاری کند.

شرکت آزمایشگاه LabCorp قرار است پردازش داده های ارسال شده از سوی افراد در خانه ها را برعهده بگیرد.

به گفته این شرکت، خودآزمایی افراد در خانه می تواند خطر ابتلا به ویروس کرونا برای کارکنان مراقبت های بهداشتی را کاهش دهد.

برای آزمون در خانه، ابتدا افراد پرسش نامه آنلاین را پر می نمایند و سپس اگر توسط پزشک مشکوک به نظر برسند، شرکت LabCorp یک کیت آزمایش را به اقامتگاه آنها ارسال می نماید.

این کیت شامل سواب پنبه ای، لوله جمع آوری، کیسه ای عایق بندی شده و جعبه برای ارسال نمونه به LabCorp است.

برای دریافت نمونه، در هر سوراخ بینی یک سواب پنبه چرخانده می گردد و درنهایت نتیجه تست بصورت آنلاین در وب سایت شرکت به طور ایمن قرار می گیرد.

شرکت LabCorp اعلام نموده که این آزمایش را در هفته های آینده انجام می دهد؛ هر کیت 119 دلار آمریکا هزینه دارد و مشتریان باید از جیب خود بپردازند.

این کیت در مریلند، نیوجرسی، نیویورک در دسترس نخواهد بود؛ به گفته LabCorp، این ایالت ها قوانینی دارند که آزمایش با کیت های نمونه گیری در خانه را ممنوع می نماید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 778

به "مجوز آزمایش کرونا در خانه صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز آزمایش کرونا در خانه صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید