محمدی: تا جایی که می دانم، پای قاسمپور باید جراحی گردد، محمدیان با شریف اف محتاط کشتی گرفت

به گزارش مجله سلنا، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: محمدحسین محمدیان در مصاف با شریف شریف اف آذربایجانی محتاط مبارزه کرد و اگر کشتی خودش را بگیرد، می تواند هر حریفی را شکست دهد.

محمدی: تا جایی که می دانم، پای قاسمپور باید جراحی گردد، محمدیان با شریف اف محتاط کشتی گرفت

غلامرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عملکرد محمدحسین محمدیان در مسابقات ستارگان روسیه گفت: او می توانست شریف شریف اف را شکست بدهد و محتاط کشتی گرفتنش باعث این شکست شد. محمدیان در مبارزه دوم با حریف روس، در قالب خودش کشتی گرفت و به پیروزی رسید. اگر او کشتی خودش را بگیرد، می تواند هر حریفی را در 97 کیلوگرم شکست دهد. قبل از اعزام تیم به روسیه، عنوان شده بود که در هر وزن 4 کشتی گیر حضور دارند، اما در وزن محمدحسین محمدیان 5 نفر شرکت کننده بود و در وزن احمد بذری 6 نفر. تغییری هم در میزان جایزه دلاری رقابت ها ایجاد شد.

وی در خصوص اعزام احمد بذری به این رقابت ها تاکید نمود: باید نفرات مختلف و مدعیان مان را در مسابقات میدان بدهیم. احمد بذری از آن جوان هایی است که عملکرد خوبی در 86 کیلوگرم داشته و امیدواریم که مهره های دیگری هم در همه اوزان داشته باشیم. هر چقدر تعداد مدعیان ما بیشتر باشد، دست مان برای انتخاب باز خواهد بود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که پیش از این اعلام شد کامران قاسمپور کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم باید زانوی آسیب دیده اش را جراحی کند، اما چرا این اتفاق تاکنون رخ نداده؟ اظهار داشت: چیزی که من در جریانش هستم و قاسمپور هم به من گفت، رباطش پاره است و تا جایی که من می دانم رباط پاره باید جراحی گردد. خود کشتی گیر هم باید پیگیر شرایط جسمانی و درمانی اش باشد و کشتی گیر ملی باید تفکر حرفه ای داشته باشد تا عمر قهرمانی اش کوتاه نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 552

به "محمدی: تا جایی که می دانم، پای قاسمپور باید جراحی گردد، محمدیان با شریف اف محتاط کشتی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: تا جایی که می دانم، پای قاسمپور باید جراحی گردد، محمدیان با شریف اف محتاط کشتی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید