محمد کاسبی: بعضی به دنبال هجمه سازی علیه دادستان هستند!

به گزارش مجله سلنا، بازیگر سریال دادستان گفت: به نظر من به عنوان یک بازیگر که در اثری حاضر شده، دادستان کاملا قابل دفاع است، اثر کار خودش را انجام داده است، مخاطبان امروز به دنبال سوژه های ناب هستند و دادستان هم توانسته این اثر را در میان مخاطبان داشته باشد.

محمد کاسبی: بعضی به دنبال هجمه سازی علیه دادستان هستند!

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

محمد کاسبی پیرامون بازخورد پخش سریال دادستان از تلویزیون گفت: خوشحالم که این روزها این سریال توانسته با پخش در تلویزیون بار دیگر مخاطب را پای تلویزیون میخکوب کند، این سریال توانسته با موضوع جالب خود مخاطبان زیادی به دست آورد.

این سریال موضوعیت بسیار حساس و پیچیده ای را دنبال می نماید و طبیعتا کارگردانی و متن آن هم کار بسیار سختی بوده است، کارگردانی و فیلمنامه اگر کمی به خطا می رفت اثر نمی توانست به کیفیت کنونی پخش گردد.

بازیگر سریال دادستان کارگردانی ده نمکی را با کیفیت دانست و اظهار کرد: من اگر کارگردانی را دوست نداشته باشم با وی کار نمی کنم، از همان ابتدا می دانستم ده نمکی به کاری که می نماید مسلط است، به همین خاطر و با شناختی که از وی داشتم حضور در اثر را پذیرفتم، امروز هم بسیار خوشحالم که بخشی از این پروژه بوده ام.

مدیریت ده نمکی و نگاه وی به اثر کاملا منظم و درست است، وی به خوبی از پس فیلمنامه بر آمده و چند گام جلوتر هم رفته است.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره نقدهای وارد شده بر سریال اضافه نمود: بالاخره هر اثری نقد مناسب خودش را دارد زیرا هنر و محصولات هنری جدا از نقد نیستند، اما آنچه مهم است اینکه این نقدها بر اثر وارد شده و یا از روی مشکل شخصی است. نقد باید سازنده و عادلانه باشد، حتی اگر اثر کیفیت پایینی هم داشته باشد و خودش نقد گردد مسئله ای نیست، اما بعضی به دنبال ایجاد هجمه علیه دادستان هستند.

آنچه من در میان مخاطبان می بینم رضایت از اثر است، مهمترین منتقدان مردم هستند، آنها اثر را ریزبینانه می بینند، با دقت آن را نقد می نمایند، امروز می توانند صدها انتخاب داشته باشند اما دادستان را می بینند، همین نشان می دهد که اثر کار خودش را نموده است.

کاسبی به همین دلیل توضیح داد: سریال تلویزیونی دادستان جای خود را در میان مخاطبان باز نموده است، بعضی شاید با موضوع و یا شخص مشکل داشته باشند که نقد ناعادلانه می نمایند، به نظر من به عنوان یک بازیگر که در اثری حاضر شده، دادستان کاملا قابل دفاع است، اثر کار خودش را انجام داده است، مخاطبان امروز به دنبال سوژه های ناب هستند و دادستان هم توانسته این اثر را در میان مخاطبان داشته باشد.

وی با اشاره به آینده تولیدات تلویزیونی در سال آینده گفت: به واقع امیدوارم سال آینده با خیال راحت زندگی کنیم، کرونا رفته باشد و بتوانیم به درستی در کنار هم زیست کنیم، امیدوارم بتوانیم سال آینده در کنار مردم قدم بزنیم، عزیزانمان را ببینیم و مردم و خودمان تا این حد در فشار بیماری نباشیم. امیدوارم هر چه سریعتر کرونا از بین برود و در این راه خودمان هم باید مراقب باشیم و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی راستا سلامت را طی کنیم.

منبع: همگردی
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1641

به "محمد کاسبی: بعضی به دنبال هجمه سازی علیه دادستان هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد کاسبی: بعضی به دنبال هجمه سازی علیه دادستان هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید