مروارید پیداشده در غذا به حلقه نامزدی تبدیل شد!

به گزارش مجله سلنا، زوج مسنی به همراه دوستانشان در دسامبر 2021 در یکی از رستوران های شهر وسترلی در هلند مشغول صرف غذا بودند که ناگهان زن در حین خوردن غذایی که سفارش داده بود، با اتفاق عجیبی روبرو شد.

مروارید پیداشده در غذا به حلقه نامزدی تبدیل شد!

این زن که سندی سیکورسکی نام دارد، تعریف می نماید: مشغول خوردن آخرین صدف بودم که ناگهان چیز سفت و گردی را در دهانم احساس کردم، فوراً آن را از دهانم خارج کردم و روی میز گذاشتم. خواهر شوهر سیکورسکی، که از علاقه مندان به جواهرات بود، حدس زد که این شئ یک مروارید باشد.

تصمیم بر این شد که شئ کشف شده را به جواهرفروشی ببرند تا ظن و گمان ها رفع گردد. پس از آنالیز های نهایی تعیین شد که این شئ یک مروارید مِرسنریا (Mercenaria) با ابعاد 9.8 میلی متری و حاصل از نوعی نرم تن کوچک است که بدنش چیزی شبیه به مروارید های ریز می سازد. گفته می گردد مرواریدی با این وزن و مقدار احتمالاً طی 50 سال ساخته می گردد. به گفته جواهرسازان، مروارید مرسنریا یک کشف نادر با احتمال یک در میلیون است.

سیکورسکی و نامزدش استاینکمپ توافق نموده بودند که برای جشن ازدواجشان، این مروارید را به حلقه نامزدی تبدیل نمایند.

در نهایت در 8 ژوئیه 2023 این تصمیم تحقق یافت و عروس صاحب یک حلقه با مروارید واقعی شد. این زوج مراسم ازدواج خود را در همان رستوران جشن گرفتند و داستان حلقه پرماجرای خود را نیز برای مدیر رستوران تعریف کردند.

سیکورسکی می گوید که امیدوار است روزی حلقه را به نوه اش نورا که 8 ساله است، یادگاری بدهد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2406

به "مروارید پیداشده در غذا به حلقه نامزدی تبدیل شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروارید پیداشده در غذا به حلقه نامزدی تبدیل شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید