مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام الگویی پیروز در بین مراکز کشور است

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران/ایلام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام گفت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام نمونه و الگویی پیروز در بین مراکزاستان و حتی کشور است که با دارا بودن مرکز نوآوری صنایع دستی علاوه بر برگزاری استارتاپ ها پیروز به ارائه خدمات نیز شده است.

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام الگویی پیروز در بین مراکز کشور است

دکتر اسفندیار محمدی در شورای هم اندیشی و تعامل روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان اظهار کرد: امروز آموزش عالی مخصوصا در دانشگاه علمی کاربردی نیازمند تصمیمات جدی و هوشمندانه برای ادامه فعالیت موثر در جامعه است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه باید بیش از گذشته بر رسالت خود تاکید و در حوزه اجرا نیز به آن پایبند باشد، گفت: کارهای بسیار خوبی در این دانشگاه اجرا شده و اینکه بخش قابل توجهی از دانش آموختگان این دانشگاه به بازار کار وارد می شوند و خود می توانند کارآفرین باشند نشانه پیروزیت این دانشگاه است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و مورد نظر جامعه فاصله داریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با تاکید بر آمایش رشته های دانشگاهی و تبیین شاخص های سطح بندی در سال 1400 گفت: یکی از مهمترین برنامه های دانشگاه جامع در سطح کشور اجرای آمایش آموزش عالی است که در جهت مأموریت گرایی آموزش عالی پیاده سازی می شود و مراکز باید آمادگی اجرای این سیاست را داشته باشند..

محمدی تاکید کرد: روسای مراکز بیش از هر کس دیگری با مسائل مراکز و دانشجویان و توانمندی های خود آشنا هستند که لازم است با تعامل با هم بتوانند مسائل را حل کنند و در واقع ظرفیت های همدیگر را به جامعه معرفی کنند و با هم افزایی به پویایی این دانشگاه کمک کننند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به پیروزیت های مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان، شرح داد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نمونه ای پیروز در بین مراکز است که با دارا بودن مرکز نوآوری صنایع دستی تا به امروز علاوه بر برگزاری استارتاپ ها پیروز به ارائه خدمات نیز شده است و الگویی پیروز برای مراکز استان و حتی مراکز سطح کشور است.

در این نشست احسان قاسمی مسئول واحد نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان ایلام شرحاتی را درباره ضرورت های نظارتی در مراکز ارائه کرد.

روسای مراکز آموزش علمی کاربردی در این نشست نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1685

به "مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام الگویی پیروز در بین مراکز کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام الگویی پیروز در بین مراکز کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید