دروازه بان ایران بازهم شگفتی ساز شد، فاطمه خلیلی بهترین بازیکن دی

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال زنان کشورمان در ادامه رقابت های قهرمانی دنیا و در مرحله دوم مسابقات برای کسب رتبه بیست و پنجم الی سی و دوم با تیم های آنگولا، کامرون و ازبکستان مسابقه خود را ادامه می دهد. شاگردان قانع امروز شنبه 20 آذرماه در دومین مسابقه خود در این مرحله برابر تیم آنگولا قهرمان قاره آفریقا با نتیجه 41 بر 8 مغلوب شدند.

دروازه بان ایران بازهم شگفتی ساز شد، فاطمه خلیلی بهترین بازیکن دی

در خاتمه این ملاقات، فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران باز هم شگفتی ساز شد و در ملاقات مقابل آنگولا عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

خلیلی که در ملاقات مقابل نروژ تاریخ ساز شد و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود، حالا در ملاقات مقابل آنگولا نیز برای دومین بار عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را به دست آورد.

هندبالیست های کشورمان روز دوشنبه 22 آذرماه در ادامه این رقابت ها به مصاف تیم کامرون می فرایند. تیم کامرون هم سومین تجربه حضورش در مسابقات قهرمانی دنیا را تجربه می نماید و با کسب رتبه دوم قاره آفریقا جواز حضور در مسابقات دنیای را کسب نموده است.

لازم به ذکر است تیم هندبال بانوان کشورمان برای اولین بار با کسب رتبه چهارم قاره آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را کسب کردند. این تیم اولین تیم محجبه در تاریخ این بازیهاست.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان دنیا از 10 الی 28 آذرماه در اسپانیا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2154

به "دروازه بان ایران بازهم شگفتی ساز شد، فاطمه خلیلی بهترین بازیکن دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان ایران بازهم شگفتی ساز شد، فاطمه خلیلی بهترین بازیکن دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید