مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در طرح های فناورانه تسهیل گردد

به گزارش مجله سلنا، تهران (پانا)-معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برهم افزایی برای تسهیل مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در طرح های فناورانه و توسعه صنایع دانش بنیان تاکید کردند.

مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در طرح های فناورانه تسهیل گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، سید کاظم سجادی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ملاقات کرد.

سید کاظم سجادی در این ملاقات در مورد هم افزایی هر دو دستگاه در جهت تسهیل مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در طرح های فناورانه و توسعه صنایع دانش بنیان گفت وگو و مصاحبه کرد.

در این ملاقات همچنین با اشاره به اهمیت و ظرفیت بسیار بزرگ ایرانیان خارج از کشور بر ضرورت فعال سازی کارگروه علوم و فناوری های نوین شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و برگزاری وبینار با نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و ایرانیان علاقه مند جهت معرفی برنامه های معاونت علمی و فناوری تاکید شد.

همکاری در جهت ارائه تسهیلات ورود کارآفرینان خارجی طرف همکاری با شرکت های دانش بنیان به وسیله صدور ویزا تجاری و فناوری از دیگر محورهای گفت وگو در این ملاقات بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1578

به "مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در طرح های فناورانه تسهیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در طرح های فناورانه تسهیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید