مظلومی: استقلال مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش مجله سلنا، سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شاگردان استراماچونی در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتند و نشان دادند مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند.

مظلومی: استقلال مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرویز مظلومی گفت: عملکرد استقلال در بازی های اخیر ستودنی است. استقلال توانست تیم خوب تراکتور را در تبریز با چهار گل شکست دهد و بعد برد پرگل دیگری مقابل صنعت نفت آبادان به دست آورد که نشان ازقدرت تهاجمی آبی پوشان تهرانی است.

پیشکسوت استقلال اعلام نمود: استراماچونی به شناخت خوبی از استقلال رسیده و توانسته تا حدود زیادی اندیشه های تاکتیکی اش را در این تیم اجرایی کند.

مظلومی توضیح داد: به طور حتم استقلال با ادامه این فرایند مدعی قهرمانی در لیگ نوزدهم خواهد بود و امیدوارم چنین اتفاق خوشایندی رخ دهد.

وی تاکید نمود: استقلال بیشتر از هر چیز دیگری به آرامش، اتحاد و همدلی احتیاج دارد و در این شرایط نباید حاشیه ای برای این تیم شکل بگیرد.

بازیکن اسق تیم ملی در انتها در مورد ملاقات تیم های ملی ایران و عراق گفت: بازی با عراق می تواند برای ایران و ویلموتس خاطره شکست تلخ مقابل بحرین را به فراموشی بسپارد و این توانایی در نزد ملی پوشان وجود دارد.

منبع: ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 528

به "مظلومی: استقلال مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: استقلال مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید