معرفی هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی ، 5 ستاره

به گزارش مجله سلنا، هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی | Rixos Saadiyat Island

هتل یا رویا؟ قصر یا ویلا؟ با دیدن عکس های هتل 5 ستاره ریکسوس سعدیات آیلند می مانید که آیا آن را قصر بدانید یا هتل! چه برسد به این که در این مجموعه عظیم و متحیر کننده اقامت داشته باشید. در صورت اقامت در هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی هر آنچه که برای لوکس زندگی مردن یا راحتی خود احتیاج دارید، به بهترین و زیباترین شکل ممکن پیش رویتان است. در میان بزرگ ترین هتل های جهان در دبی قطعا یکی از بهترین و بزرگ ترین هتل ها، هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی Rixos Saadiyat Island است. تمام امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی این هتل 5 ستاره ابوظبی را در ادامه می توانید بخوانید. اگر برای سفر به دبی و ابوظبی به دنبال محل اقامتی شگفت انگیز هستید، ما در مجله خبرنگاران به شما این هتل را پیشنهاد می دهیم. در ادامه، خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی شهر از هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی را بیان می کنیم.

معرفی هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی

برای خانواده های مهمان استخر سرپوشیده ای برای بچه ها و خانواده ها در نظر گرفته شده که راحتی و امنیت بیشتری برای مهمانان داشته باشد. میز پذیرش شبانه روزی به تمام سوال ها و درخواست هایتان با خوش رویی ترتیب اثر می دهد. این هتل 5 ستاره فوق العاده در سال 2018 و با ساختمان اصلی 5 طبقه ای ساخته شده است. برای رفتن به مراکز خرید می توانید ترانسفر بگیرید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری ابوظبی، کتابخانه، اتاق ملاقاتی با امکانات مورد احتیاج افراد برای سمینارها و تجارت، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید.

کارکنان هتل به 8 زبان زنده جهان صحبت می نمایند. به زبان هایی مانند انگلیسی، عربی، ترکی، آلمانی، هندی، آفریقایی، رومانی، روسی و … صحبت می نمایند. ورود به هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی، از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد آغاز شده و تا 6 صبح ادامه دارد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. اقامت بچه ها رایگان است. ضمناً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

ورود حیوانات به این هتل ممنوع است. پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، امکاناتی برای افراد ناتوان و کرایه ماشین، آرایشگاه، سلمانی و براق نماینده کفش هم دارد. بچه ها 2 سال اگر از تخت های موجود استفاده نمایند، اقامتشان رایگان خواهد بود.

امکانات تفریحی هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی

اگر به تفریحات ساحلی علاقه مند هستید، می توانید به راحتی وارد ساحل شوید. ورزش ها و بازی هایی همانند گلف، تنیس، و اسکی هم در زمین های بازی کنار ساحل وجود دارد که بهترین اوقات تفریحی خود را می توانید در آن بگذرانید. باشگاه ورزشی هتل نمایی رو به دریا و استخر دارد. هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی برای علاقه مندان یوگا، مربی خصوصی دارد.

استخر بچه ها، استخر روباز، کافه کنار استخر، جکوزی، تفریحات شبانه، سونا و اتاق بخار، آرایشگاه و د رمجموع 3 استخر آن،تمام اوقات شما را پر می نماید. خدمات آرایشی و زیبایی به همراه دیگر خدمات آرامش در اختیارتان است و می توانید ساعت ها در آنجا بمانید.

کتابخانه نیز مکان ساکتی برای مطالعه است. حمام ترکی و استخر سرپوشیده هم دارد. خدمات تور و گشت های شهری هم بهترین اوقات شما در شهر را فراهم می نماید. دسترسی به استخر از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر است.

رستوران های هتل

سفارشات تنقلات در طول شبانه روز، برایتان فرستاده می شوند.

رستوران تورکیوس یا فیروزه ای (Turquoise): این رستوران کنار استخر قرار داشته و متخصص در غذاهای بین المللی و سرو صبحانه، میان وعده، ناهار و شام است. منوی بچه ها در دسترس است و هر روز باز است.

رستوران آجا (Aja): این رستوران با غذای خوشمزه و غذاهای ژاپنی نمایی رو به باغ دارد و تنها شام سرو می نماید. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند و احتیاج به رزرو دارد. هر روز هم باز است.

رستوران مرمید (Mermaid): این رستوران ساحلی شیک و مجلل، متخصص در انواع غذاهای دریایی است و تنها شام سرو می نماید. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند و احتیاج به رزرو دارد. هر روز هم باز است.

سالن غذاخوری اورینت (Orient): این سالن غذاخوری انواع غذاهای ترکی را رو به باغ، سرو می نماید و تنها شام دارد. می توانید از نوشیدنی در کافه لذت ببرید. هر روز باز بوده و احتیاج به رزرو دارد.

رستوران اولیو (Lolivo): این رستوران متخصص در انواع غذاهای ایتالیایی است و تنها شام سرو می نماید. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند. البته که احتیاج به رزرو دارد. هر روز هم باز است.

امکانات اتاق های هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی

تمام 378 اتاق و سوئیت با تهویه مطبوع و اینترنت رایگان وای فای مجهز هستند. از میان سوئیت های خانوادگی هم می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. خانواده های مهمان، امکانات بیشتری برای بچه ها دارند. حتی در اتاق هتل و اینترنت وای فای دارند. میز مطالعه و مبلمانی زیبا دارند و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می نمایند.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل ابوظبی و دبی در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی

تمام اتاق های هتل، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان هم دارند. تمام امکانات گفته شده در بالا، در تمام اتاق های زیر قرار داده شده اند.

  • ویلای سه خوابه اکسکیوتیو: سه تخت دو نفره کینگ در این ویلای 200 متری قرار داده شده است. دوش و وان در حمام قرار گرفته است. در این اتاق 3 تخت بزرگ دو نفره قرار داده شده است. به نحوی که امکان اقامت شش نفر بزرگسال به همراه دو کودک در آن وجود دارد.
  • سوئیت خانوادگی یک خوابه: سوئیتی با مساحت 90 متر مربعی است که دوش و وان در حمام دارد. با یک تخت کینگ و یک تخت کویین است. اگر تخت اضافه هم بخواهید می توانید سفارش دهید. در این اتاق، می توانید 4 مهمان را جای دهید. در این اتاق حدود 4 کودک می توانند بمانند. مساحت این اتاق 90 متر مربع است.
  • اتاق های کینگ دولوکس و پریمیوم: در این اتاق ها دو مهمان بزرگسال و یک کودک می توانند اقامت داشته باشند. چرا که یک تخت بسیار بزرگ دو نفره در آن ها قرار گرفته است. برخی از این اتاق ها، به استخر دسترسی دارند. نمای تعدادی از آن ها رو به دریا و برخی رو به باغ است. هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی در این اتاق ها هزینه وعده های غذایی و نوشیدنی را حساب کرده است.
  • سوئیت یک خوابه خانوادگی با دسترسی به استخر: اگر چه این سوئیت ها استخر خصوصی ندارند اما از امکانات آن ها، دسترسی به استخر هتل است. امکان اقامت 3 نفر بزرگسال و 2 کودک در آن ها وجود دارد. هزینه نوشیدنی ها و وعده های غذایی بر روی قیمت اتاق محاسبه شده است.
  • سوئیت یک خوابه خانوادگی: این سوئیت ها استخر خصوصی داشته و امکان اقامت 2 نفر بزرگسال در آن ها وجود دارد. هزینه نوشیدنی ها و وعده های غذایی بر روی قیمت اتاق محاسبه شده است.
  • سوئیت دو خوابه خانوادگی: این سوئیت ها استخر خصوصی داشته و امکان اقامت 3 بزرگسال در آن ها وجود دارد. هزینه نوشیدنی ها و وعده های غذایی بر روی قیمت اتاق محاسبه شده است.
  • اتاق پریمیوم دوقلو با دسترسی به استخر: بر روی این اتاق هزینه های نوشیدنی ها و وعده های غذایی اعمال شده است. دو تخت یک نفره به همراه دسترسی به استخر دارد. اتاق دولوکس دوقلو نیز امکانات مشابه با این اتاق دارد. منتها برخی از اتاق های دولوکس تویین نمایی رو به دریا و برخی نمایی رو به باغ دارند.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

در اطراف این هتل نه تنها دیگر هتل های ابوظبی در آیلند قرار گرفته اند، بلکه دانشگاه ها و مراکز خرید متعددی را در اطراف هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی پیدا خواهید نمود.

  • پارک تفریحی هریتیج: یکی از پارک های تفریحی ابوظبی پارک هریتیج است که تا این هتل 5 ستاره حدود 7.2 کیلومتر فاصله دارد. از هتل درخواست تاکسی کنید و در کمتر از 10 دقیقه به این پارک برسید.
  • فروشگاه الواحدا: اگر به خرید علاقه مند هستید به فروشگاه الوحدا در 10.1 کیلومتری هتل بروید. با تاکسی زمانی حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • قصر الحسن: از مکان های دیدنی ابوظبی است که اگر با تاکسی بروید، 15 دقیقه در راه خواهید بود. چرا که در 10.4 کیلومتری هتل واقع شده است.
  • پارک اوم الامارت: این پارک تفریحی نیز در 11.4 کیلومتری هتل بوده که با 15 دقیقه ای رانندگی به آنجا می رسید.
  • مسجد شیخ زاید گرند: تا هتل تقریبا 1 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی در کمتر از 20 دقیقه شما را به این مسجد زیبا و دیدنی می رساند.
  • پارک آبی یاس: از مکان ها و پارک های آبی است که برای تفریح مناسب است. همچنین مرکز خرید یاس نیز در نزدیکی این پارک آبی قرار گرفته است. اینجا جاذبه های بی نظیری بی شماری برای مهمانان و مسافران دارد.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 25.1 کیلومتر فاصله هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 31 دقیقه ای این جهت طی می گردد.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 84.2 کیلومتر فاصله داشته که بیشتر از یک ساعت تا هتل راه دارید.

موقعیت هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، ابوظبی

Abu Dhabi - United Arab Emirates

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 219

به "معرفی هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ریکسوس سعدیات آیلند ابوظبی ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید