نانترا سیلوم، اقامت در دلِ بانکوک

به گزارش مجله سلنا، نانترا سیلوم یک هتل سه ستاره است که در مرکز شهر بانکوک واقع شده است؛ با انتخاب این هتل، در دل شهر پویای بانکوک خواهید بود.

نانترا سیلوم، اقامت در دلِ بانکوک

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

هتل نانترا سیلوم به دلیل نزدیکی به جاهای دیدنی بانکوک، یکی از گزینه های مناسب برای اقامت است. با اقامت در این هتل می توانید با یک پیاده روی 10 دقیقه ای از مراکز خرید محلی خرید نموده و یا در رستوران های نقلی غذای محلی نوش جان کنید.

این هتل بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی و کاری است. چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به شهر بانکوک دارید، آشنایی با هتل نانترا سیلوم و دیگر هتل های بانکوک برایتان مفید خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب هتل، امکانات اساسی آن است. هتل نانترا سیلوم دارای امکانات و خدمات گوناگونی است که از آن جمله می توان به پذیرش 24 ساعته، آسانسور، بیزینس سنتر، انبار چمدان، کپسول آتشنشانی، دوربین مدار بسته در محوطه بیرونی و مناطق مشترک و سیستم اعلام حریق اشاره نمود. گفتنی است با پرداخت هزینه می توانید از خدماتی مثل خشک شویی و رخت شویی بهره مند شوید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

هتل نانترا سیلوم دارای چندین نوع اتاق است که با توجه به سلیقه و تعداد همسفران خود می توانید اقدام به رزرو آنها نمایید. توجه داشته باشید که در صورت درخواست، تخت اضافی در اختیار مهمانان قرار داده می گردد. اتاق های این هتل به سبک مینیمال طراحی شده اند. کفپوش های چوبی و رنگ های روشن اتاق، فضایی آرامش بخش برای مهمانان ایجاد می نماید. تمامی امکانات ضروری برای یک اقامت راحت در این اتاق ها قرار دارند.

از امکانات اتاق های هتل نانترا سیلوم می توان به تخت خواب، مبلمان، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق شخصی، میز، جایگاه، تلفن، آباژور، مینی بار، یخچال و حمام خصوصی با دوش، وان، سشوار و دیگر وسایل بهداشتی اشاره نمود.

امکانات رستوران هتل

صبحانه در این هتل رایگان است؛ و برای صرف صبحانه می توانید به لابی هتل تشریف برده و از صبحانه قاره ای هتل نانترا سیلوم لذت ببرید. هتل نانترا سیلوم بانکوک دارای رستوران نیست و برای صرف ناهار و شام باید به رستوران هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند تشریف ببرید. خوشبختانه رستوران های معروف و باکیفیتی در مجاورت هتل قرار دارند.

خدمات و امکانات مشهور هتل

از دیگر خدمات هتل نانترا سیلوم می توان به اینترنت پرسرعت رایگان و تهویه مطبوع اشاره نمود. خدماتی مثل فکس و فتوکپی در این هتل ارائه می شوند. این هتل خوشامدگوی بچه ها در هر سنی است، البته بچه ها 12 ساله و بالاتر، بزرگسال محسوب می شوند.

کارکنان بامسئولیت این هتل از ویژگی های ممتاز هتل نانترا سیلوم است. هرچند در هتل نانترا سیلوم سیگار کشیدن ممنوع است ولی محوطه ای برای افراد سیگاری در این هتل در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

متاسفانه هتل نانترا سیلوم دارای پارکینگ نیست و برای پارک خودرو ضروری است از پارکینگ های عمومی نزدیک هتل بهره ببرید. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به سیستم حمل و نقل عمومی خواهید داشت و می توانید با پرداخت هزینه کمی از جاذبه های بانکوک دیدن کنید.

گفتنی است فاصله این هتل تا فرودگاه های بین المللی دن موئنگ و سووارنابومی به ترتیب 22.8و 24.1 کیلومتر است. این هتل دارای امکان رفت و برگشت به فرودگاه نیست و باید از تاکسی های فرودگاه استفاده نمایید.

دلایل انتخاب هتل

موقعیت مکانی عالی

قیمت مناسب

امکان رزرو اتاق به صورت آنلاین

صحبت کردن کارکنان به انگلیسی

فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید ام بی کی: 2.6 کیلومتر

فاصله تا زیارتگاه اراوان: 2.6کیلومتر

فاصله تا پارک لومپینی: 3 کیلومتر

فاصله تا موزه خانه جیم تامپسون: 3.3 کیلومتر

فاصله تا خیابان یائوارات بانکوک: 3.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1664

به "نانترا سیلوم، اقامت در دلِ بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانترا سیلوم، اقامت در دلِ بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید