نصب بارکدهای ویژه بر روی کالاهای اساسی

به گزارش مجله سلنا، نایب رییس کمیسیون مالی مجلس، از تعریف ساز و کاری اطلاع داد که بر این اساس کالاهایی که بر مبنای دلار 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور می شوند بارکد مخصوصی دریافت می نمایند تا با همان قیمت به دست مصرف نماینده برسند.

نصب بارکدهای ویژه بر روی کالاهای اساسی

معصومه آقاپورعلیشاهی، با اشاره به پیش بینی افزایش حقوق 20 درصدی در بودجه سال 98، گفت: مجلس تاکید دارد که میزان افزایش حقوق در سال آینده بیش از 20 درصد نباشد، چراکه افزایش حجم نقدینگی در جامعه، تورم افسارگسیخته ایجاد می نماید.

نایب رییس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس با دولت هماهنگی های لازم را انجام داده تا با بسته های غیرنقدی به خانوارها و سفره های آنها یاری گردد، افزود: کارت هایی تعبیه شده است تا بتوان با این کارت ها در فروشگاه های خاص ارزاقی که روی کدهایی ثبت شده را در اختیار کارکنان دولت، کارگران، عشایر و روستاییان قرار داد.

تورم با ارائه بسته های حمایتی و کارت های اعتباری خرید کالا جبران می گردد

وی با اشاره به اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات تمام افرادی که بیمه تامین اجتماعی، کارگری داشته و یا عضو صندوق بازنشستگی، عشایر و روستاییان هستند، درج شده است، ادامه داد: با ارائه بسته های حمایتی و کارت های اعتباری خرید کالا، تورم جبران می گردد، لذا نباید میزان حقوق کارکنان را بیش از 20 درصد داد، چرا که افزایش بیش از این رقم حجم نقدینگی در کشور را افزایش می دهد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، از تعریف ساز و کاری اطلاع داد که براین اساس کالاهایی که براساس دلار 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور می شوند بارکد مخصوصی دریافت می نمایند تا با همان قیمت به دست مصرف نماینده برسند.

دولت برای پروتئین اعم از گوشت مرغ و گوشت قرمز سهمیه در نظر می گیرد

وی افزود: کالاهایی که با ارز 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور شده به وسیله بارکدهای مخصوص وارد فروشگاه ها می گردد و این بارکدها در کارت های اعتباری که در اختیار مردم قرار می گیرد، تعریف می گردد تا خانوارها بتوانند از این کالاها استفاده نمایند.

نایب رییس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت پروتئین در کشور، توضیح داد: دولت برای پروتئین اعم از گوشت مرغ و گوشت قرمز نیز سهمیه در نظر می گیرد تا خوراک و سفره خانوار کوچک نگردد.

منبع: اُکالا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2018

به "نصب بارکدهای ویژه بر روی کالاهای اساسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب بارکدهای ویژه بر روی کالاهای اساسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید