نصیرشلال: به هرکسی که شرایط اردویی ما را بپذیرد، شانس خواهیم داد، مجبوریم سختگیرانه برخورد کنیم

به گزارش مجله سلنا، سرمربی نو تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: به لحاظ وجود وزنه بردار های آماده مقداری دچار مشکل هستیم و مجبوریم تا برنامه و تمرینات سختی داشته باشیم و سختگیرانه اردو ها را پیش ببریم.

نصیرشلال: به هرکسی که شرایط اردویی ما را بپذیرد، شانس خواهیم داد، مجبوریم سختگیرانه برخورد کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نواب نصیرشلال، سرمربی نو تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران گفت: از فدراسیون وزنه برداری و انوشیروانی که به من اعتماد کرد و این مسئولیت را به من سپرد، تشکر می کنم. قطعا پذیرش این مسئولیت به زحماتی که وی در این 7 ماهی که در فدراسیون بوده و کشیده، برمی گردد. ما هم امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: حمایت انوشیروانی از تیم های ملی و پیشبرد برنامه های اصلی و مهم فدراسیون وزنه برداری باعث دلگرمی و امیدواری ما می گردد. وزنه برداری ما مقداری از سال ها و روز های خوبش فاصله گرفته و این کار را سخت می نماید. به لحاظ وجود وزنه بردار های آماده مقداری دچار مشکل هستیم و مجبوریم تا برنامه و تمرینات سختی داشته باشیم و سختگیرانه اردو ها را پیش ببریم.

سرمربی نو تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: قطعا در برنامه ما نظم و انضباط در اولویت واقع شده است و سعی می کنیم از تمام پتانسیل وزنه برداری استفاده کنیم. در برنامه از تمام افراد عنوان دار و حتی افرادی که دیده نشده اند استفاده خواهیم کرد و سعی می کنیم تمام ورزشکاران دیده شوند.

نصیرشلال توضیح داد: شرایط ما سخت است و مجبوریم از لحاظ تمرینی و نظم و انضباطی سختگیرانه برخورد کنیم. به هرکسی که شرایط اردویی و تمرینی ما را می پذیرد حتما شانس خواهیم داد تا خودش را نشان دهد.

سرمربی نو تیم ملی وزنه برداری گفت: بخشی از کار ما جوانگرایی خواهد بود. می خواهیم به جوان هایی که در این سال ها دیده نشدند و نتوانستند در مسابقات شرکت نمایند بها بدهیم. شرایط ما برای همه یکسان است و همه ورززشکاران باید در یک چارچوب و قاعده به فعالیتشان ادامه دهند. با توجه به اینکه اولین مسابقاتمان 50 روز آینده است، سعی می کنیم در روز های آینده اردوی آماده سازی را شروع کنیم. امیدواریم با یک نتایج خوب کار را پیش ببریم و موفقیت حاصل گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2352

به "نصیرشلال: به هرکسی که شرایط اردویی ما را بپذیرد، شانس خواهیم داد، مجبوریم سختگیرانه برخورد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرشلال: به هرکسی که شرایط اردویی ما را بپذیرد، شانس خواهیم داد، مجبوریم سختگیرانه برخورد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید