نظارت شبانه محیط زیست بر فعالیت واحدهای تولیدی بتن در غرب تهران

به گزارش مجله سلنا، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: همزمان با شروع فصل سردسال و افزایش غلظت آلاینده ها، نظارت و کنترل بر فعالیت واحدهای معدنی و فراوری بتن وهمچنین آنالیز رعایت ملاحظات زیست محیطی در گشت های شبانه این اداره تشدید شد.

نظارت شبانه محیط زیست بر فعالیت واحدهای تولیدی بتن در غرب تهران

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران؛ شیدا آکار، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: با توجه به فعالیت شبانه واحدهای فراوری بتن و تردد بونکرهای بتن در شب بدلیل ممنوعیت های تردد در ساعات روز برای خودرو سنگین در شهر تهران ، و همچنین پیش بینی برای افزایش آلودگی هوا، فعالیت واحدهای بتون و معدنی در حوزه شهرستان شهریار به طور پیوسته در گشت های روزانه و شبانه محیط زیست رصد می گردد.

وی تاکید نمود: عمده واحدهای بتن شهریار در منطقه سعید اباد شهر باغستان مستقر هستند که در گشت شبانه در خاتمه هفته گذشته، 18 واحد مورد پایش نهاده شده و در این بازدیدها موضوعاتی چون آب پاشی محوطه کارگاه و راستا های تردد کامیون ها، استفاده از غبارگیر در سیلو ها و کنترل آلودگی صوتی از موارد تاکیدی به این واحدها بود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار توضیح داد: در بازدید اخیر یک مورد شکایات مردمی از یکی از واحدهای بتن نیز مورد رسیدگی نهاده شد که موردی از آلودگی زیست محیطی در زمان بازدید توسط کارشناسان مشاهده نشد.

آکار اظهار داشت: مسلما گشت شبانه این اداره بطور مستمر ادامه خواهد داشت و برای موارد تخلف احتمالی اخطاریه زیست محیطی صادرخواهد شد و در صورت عدم توجه به اخطاریه های صادره، پیگیری لازم به وسیله مراجع قضایی با تشکیل پرونده قانونی به انجام می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1223

به "نظارت شبانه محیط زیست بر فعالیت واحدهای تولیدی بتن در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت شبانه محیط زیست بر فعالیت واحدهای تولیدی بتن در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید