نعمتی: 2 امتیاز از دست رفته را باید جبران کنیم، عالیشاه: در گل دوم طرفدار کار داور سخت بود

به گزارش مجله سلنا، سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تساوی مقابل طرفدار از صدر فاصله گرفتیم، ولی امیدوارم در بازی های آینده این دو امتیاز را جبران کنیم.

نعمتی: 2 امتیاز از دست رفته را باید جبران کنیم، عالیشاه: در گل دوم طرفدار کار داور سخت بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیامک نعمتی بعد از تساوی پرسپولیس مقابل طرفدار، گفت: فکر می کنم بازی خیلی خوبی بود، ولی متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و شرمسار طرفداران شدیم. با این تساوی از صدر فاصله گرفتیم، ولی امیدوارم در بازی های آینده این دو امتیاز را جبران کنیم و دوباره به صدر نزدیک شویم. موقعیت های خوبی داشتیم، ولی از این موقعیت ها استفاده نکردیم.

وی درباره اینکه گل دوم طرفدار هند بود، توضیح داد: این صحنه را از پشت دیدم و احساس می کنم هند بود. سرعت توپ البته بالا بود و تشخیص آن سخت می گردد. اگر VAR بود راحت این هند تشخیص داده می شد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به صورت بازیکن تعویضی در زمین حاضر می گردد، یادآور شد: تشخیص این موضوع با کادر فنی است و هر وقت صلاح بدانند به زمین می آیم و جانم را هم برای پرسپولیس می گذارم.

نعمتی درباره اینکه به نظر می رسد شرایط اقتصادی پرسپولیس خوب شده است، اشاره نمود: باید دید منظور شما از خوب چیست؟ مبالغ سال گذشته تسویه شده است، ولی همواره پنج شش ماه از فصل بعد ما دنبال پول پارسال هستیم. الان فصل پیش تسویه شده، ولی در این فصل به مقدار هفته نهم پول به حساب مان واریز نشده است.

وی درباره اینکه مدیریت صدری را چگونه می بینید، گفت: ایشان تا اینجا هر کاری از دستش بر آمده، انجام داده است و امیدوارم از اینجا به بعد هم در راهش پیروز باشد، چون هرچه ایشان به تیم بیشتر یاری کند، بچه ها با روحیه بیشتری کار می نمایند.

بعلاوه امید عالیشاه در خصوص گل مشکوک به هَند طرفدار اعلام کرد: من در بازی بودم و این صحنه را ندیدم. سرعت توپ خیلی بالا بود و داور هم نمی توانست تشخیص بدهد. امیدوارم با این شرایط، VAR هر چه زودتر وارد کشور گردد. در خاتمه باید بگویم حرفی جز شرمندگی برای طرفداران ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2072

به "نعمتی: 2 امتیاز از دست رفته را باید جبران کنیم، عالیشاه: در گل دوم طرفدار کار داور سخت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: 2 امتیاز از دست رفته را باید جبران کنیم، عالیشاه: در گل دوم طرفدار کار داور سخت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید