نوراللهی: درباره جونیور نظری ندارم

به گزارش مجله سلنا، هافبک پرسپولیس می گوید نظری درباره کیفیت مهاجم خارجی تیمش ندارد اما بازیکنان باید به او یاری نمایند.

نوراللهی: درباره جونیور نظری ندارم

به گزارش خبرنگاران، احمد نوراللهی بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل پیکان که روی گل دوم او به این تیم رقم خورد گفت: به خاطر نبود طرفداران، بازی سختی داشتیم. این ورزشگاه با حضور طرفداران زیباتر می گردد. استقلال و پرسپولیس در بازی های اخیر خود بدون طرفدار بودند. به نظرم در داربی اتفاق خاصی رخ نداد که دو تیم محروم از تماشاگر شوند. فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد. قشنگی فوتبال به تماشاگرانش است. ان شاء الله از هفته آینده با حضور طرفداران بازی زیباتری را ارائه می دهیم.

وی درباره جبران فاصله با تیم های صدرنشین لیگ برتر تاکید نمود: هنوز هفته هفتم لیگ برتر هستیم. سه هفته نتیجه نگرفتیم اما دنبال کسب پیروزی هستیم و کاری به سایر تیم ها نداریم. هدفمان ماندن در کورس قهرمانی است.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط خوبش در فصل جاری در پرسپولیس و تیم ملی که با زدن چند گل همراه شده است، تاکید نمود: امروز حاصل زحمات همه بازیکنان را شاهد بودیم. خیلی مهم است که همدل شویم و قهرمانی های اخیر را تکرار کنیم. احتیاج داریم همدلی خودمان را حفظ کنیم.

نوراللهی درباره شکست تیم ملی مقابل بحرین نیز یادآور شد: در فوتبال نتایج بد را هم می بیینم و آن روز، فوتبال روی خوب خودش را به ما نشان نداد. مطمئن باشید که ما این نتیجه را جبران می کنیم. در بازی برگشت به این تیم احترام می گذاریم اما انتقام شکست را هم می گیریم چون طرفداران ما با شخصیت هستند.

وی در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان نقدها از تیم را در فضای مجازی می شنوند، گفت: چند وقتی است که بازیکنان در فضای مجازی نیستند. با این حال همه بازیکنان زحمت می کشند. علیپور امروز سه، چهار پاس خیلی خوب داد. موضوع مهم همدلی در تیم است که در چند سال اخیر شاهد آن بودیم.

هافبک پرسپولیس درباره علکرد جونیور براندائو نیز گفت: همه باید به او یاری کنیم. جونیورهم بازیکن تیم ماست. همه باید به جونیور یاری کنیم تا تیم ما در نهایت پیروز گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا براندائو بازیکن با کیفیتی است، تاکید نمود: من نباید نظر بدهم. نظر خاصی درباره او ندارم. او زحمت خود را می کشد. نمی توانیم فقط یک بازیکن را نام ببریم. همه بازیکنان برای پیروزیت تیم زحمت می کشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 455

به "نوراللهی: درباره جونیور نظری ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: درباره جونیور نظری ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید