سرانجام مرحله اول طرح یاریگران زندگی در فضای مجازی

به گزارش مجله سلنا، تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت فناوری های نوین رسانه ای؛ از انتها یافتن مرحله اول طرح یاریگران زندگی در فضای مجازی اطلاع داد و گفت این طرح در سال 1399 شروع و اکنون با موفقیت به اتمام رسید.

سرانجام مرحله اول طرح یاریگران زندگی در فضای مجازی

به گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر، محمدمهدی اسماعیلی درباره فرایند این طرح اظهار کرد: فرایند آن در سه حوزه تامین محتوا، انتشار گسترده محتوا و بازی های رایانه ای تحقق یافت. در زمینه تامین محتوا، بیش از 110 فیلم کوتاه، پویانمایی، موشنگرافی و تیزر فراوری و بیش از 5000 اثر قابل انتشار، در قالب جشنواره یاریگران زندگی گردآوری شده است.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: در بخش انتشار محتوا، هم اقداماتی همچون بیش از 3 میلیون و 100 هزار بازدید از محتوای منتشر شده بر بستر شبکه های اجتماعی و کانال های مربوطه، بیش از 140 هزار بازدید محتوای منتشر شده در کانال های آپارات و تماشا، بیش از 300 هزار بازدید محتوای منتشر شده بر بستر صفحات وب سایت ها، بیش از 3 میلیون و 700 هزار بازدید محتوای منتشر شده بر بستر اپلیکیشن های موبایل، بیش از 4 میلیون بازدید محتوای منتشر شده بر بستر بازی های رایانه ای اجرا شده و در نهایت چهار بازی رایانه ای تحت اندروید با نام نقاب، راننده حرفه ای، ویزیت و نبرد شیشه ای آماده انتشار است.

اسماعیلی اعلام کرد: در سال 1400، مرحله دوم طرح یاریگران زندگی در فضای مجازی، معطوف به انتشار جامع، گسترده و هوشمند محتوا برای بیش از 40 میلیون مخاطب، راه اندازی 5 آکادمی مجازی، تبلیغات محیطی بر اساس فناوری واقعیت اضافه کرده (AR) و فراوری بازی بر اساس فناوری واقعیت مجازی (VR) خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش گستردگی جشنواره در دومین دوره؛ از ظرفیت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، کانون پرورش فکری بچه ها و اداره کل مطبوعات خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1811

به "سرانجام مرحله اول طرح یاریگران زندگی در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام مرحله اول طرح یاریگران زندگی در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید