کارگاه ها و ورکشاپ های آموزشی نگارگری در سعدآباد برگزار می شود

به گزارش مجله سلنا، به منظور ارتقای کیفیت بازدید و ایجاد پویایی در موزه، کارگاه های آموزشی در راستای هنر نگارگری در موزه استاد فرشچیان واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

کارگاه ها و ورکشاپ های آموزشی نگارگری در سعدآباد برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سعدآباد، به این منظور، در روز یکشنبه 12 اسفند ماه 1397، ساعت 10 تا 12، کارگاه هنر قطاعی کاربردی توسط زینب سامعی، و در روز چهارشنبه 15 اسفند ماه ساعت 10 تا 13 کارگاه یوه قلم گیری از مکاتب تا معاصر توسط مهدی اسفیدانی برای عموم علاقمندان و هنرجویان برگزار می شود.

مهدی اسفیدانی، متولد 1354، مدرس و مدیر گروه نقاشی ایرانی دانشگاه فرهنگ و هنر و استاد کار و مدرس کارگاه نگارگری میراث فرهنگی است.

اسفیدانی تا کنون در بیش از 50 نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت داشته و برگزیده 10 جشنواره داخلی و بین المللی بوده است و همچنین دریافت نشان اصالت ملی از سازمان میراث فرهنگی و درجه ممتاز نگارگری از موسسه توسعه هنرهای تجسمی از دیگر افتخارات اوست.

زینب سامعی متولد 1362، کارشناس ارشد صنایع دستی فرش، عضو انجمن نگارگران و انجمن صنایع دستی ایران و مدرس آموزشگاه های آزاد هنری تهران است.

سامعی در رشته هایی نظیر طراحی فرش، نگارگری، صحافی و مرمت آثار لاکی و خطی تخصص داشته و آثار وی تاکنون در نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعددی به نمایش درآمده است.

کارگاه های نامبرده رایگان بوده و علاقمندان در روزهای یاد شده به موزه استاد فرشچیان به نشانی میدان تجریش، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، خیابان شهید طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 328

به "کارگاه ها و ورکشاپ های آموزشی نگارگری در سعدآباد برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه ها و ورکشاپ های آموزشی نگارگری در سعدآباد برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید