پلیس انگلیس یک چهارم تجاوزهای جنسی و یک سوم جرایم خشن را ثبت نمی کند

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران: نتایج یک مطالعه نشان می دهد نیروهای پلیس انگلیس در پی فشارهای وارده برای دستیابی به اهداف اعلامی خود، سالانه حدود یک میلیون جرم و جنایت اتفاق افتاده را ثبت نمی نمایند.

پلیس انگلیس یک چهارم تجاوزهای جنسی و یک سوم جرایم خشن را ثبت نمی کند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه تلگراف، نتایج یک مطالعه نشان می دهد که بر اثر کوشش سربازرسان پلیس این کشور برای دستیابی به اهداف خود، حدود 1 میلیون جرم و جنایت اتفاق افتاده در انگلیس از آمارهای رسمی این کشور حذف می شوند.

نهاد سلطنتی نظارت بر بازرسان انگلیس در گزارش خود گفته است که جرایم خشن و حملات جنسی به علت ضعف نظام ثبت شکایات و گزارش آمارها، به طور خاص در معرض حذف از آمارهای رسمی قرار دارند.

هرچند این گزارش از متهم کردن پلیس خودداری نموده است اما در آن آمده است که از سوی مدیران یک رویه مخفی فشار برای عدم ثبت جرایم از سوی نیروهای پلیس و فشارهای نادرست وجود دارد.

این امر به معنای این است که مجرمان خشن و تجاوزکاران مورد تحقیق قرار نمی گیرند، و به طور بالقوه به مجرمین اجازه داده می گردد که بار دیگر مرتکب جرم شوند.

در این گزارش تخمین زده شده است که سالانه حدود 800 هزار جرم و جنایت از آمارهای رسمی کشور انگلیس حذف می شوند.

در مجموع، تقریباً یک پنجم جرایم اتفاق افتاده در آمارهای مناطق انگلیس و ولز درج نمی شوند، اما با این حال در بعضی بخش های پلیس این میزان به یک سوم کل جرایم هم می رسد. همچنین پلیس یک چهارم موارد تجاوز جنسی و یک سوم جرایم خشن را در سرتاسر انگلیس و ولز ثبت نمی نماید.

تام وینسور، مسئول اصلی تهیه این گزارش در سخنانی گفت: در اینجا این خطر وجود دارد که قربانیان و جامعه شاهد اجرای عدالت نباشند. این به معنای این است که در بعضی موارد برای ما غیرممکن است تا نسبت افرادی را که بایستی زندانی شده اما همچنان در خیابان ها جولان می دهند تعیین کنیم.

در این مطالعه و طی یک نظرسنجی آن لاین صورت گرفته از 17 افسر و نیروی پلیس این کشور تعیین شد که حدود 40 درصد پاسخگویان اظهار داشته اند که فشار بی مورد در خصوص کارایی شان، تصمیم های آن ها را منحرف می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 654

به "پلیس انگلیس یک چهارم تجاوزهای جنسی و یک سوم جرایم خشن را ثبت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس انگلیس یک چهارم تجاوزهای جنسی و یک سوم جرایم خشن را ثبت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید