پنجمی ایران در والیبال قهرمانی نوجوانان جهان

به گزارش مجله سلنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر ژاپن، در جایگاه پنجم رقابت های قهرمانی جهان 2019 تونس قرار گرفت.

پنجمی ایران در والیبال قهرمانی نوجوانان جهان

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان 2019 در تونس، عصر امروز (جمعه) 8 شهریور ماه 1398 تیم ملی ایران در آخرین بازی خود برای کسب مقام پنجمی به مصاف تیم ژاپن رفت که در روز درخشان ملی پوشان در دفاع روی تور، با کسب فزونی 3 بر یک برابر این تیم، جایگاه پنجم این مسابقات را از آن خود کرد.

در این دیدار شاگردان محمد وکیلی پس از فزونی 28-26 در ست نخست، ست دوم را با نتیجه 25-23 واگذار کردند تا بازی یک بر یک مساوی شود. در ست سوم نیز باز هم این تیم ایران بود که عملکر بهتری در دفاع روی تور داشت و با نتیجه 25-16 پیروز شد. در ست چهارم ژاپنی ها شروع بهتری داشتند و حتی تا امتیازات پایانی هم از ایران پیش بودند، اما در نهایت این تیم ایران بود که با درخشش بردیا سعادت 25-23 این ست را نیز به نام خود ثبت کرد تا در مجموع سه بر یک پیروز این بازی شود.

در این بازی ایران 59 امتیاز از آبشار، 20 امتیاز از دفاع روی تور، 3 امتیاز از سرویس و 19 امتیاز را با اشتباهات و خطاهای بازیکنان ژاپن کسب کرد. ژاپن نیز 51 امتیاز از آبشار، 4 امتیاز از دفاع روی تور، 5 امتیاز از سرویس و 30 امتیاز را با خطاها و اشتباهات بازیکنان ایران کسب کرد.

همچنین بردیا سعادت پشت خط زن تیم ملی ایران با کسب 37 امتیاز در این دیدار، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. داییکی یامادا نیز با کسب 28 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن ژاپن شد.

به این ترتیب ایران نتوانست از عنوان قهرمانی خود در دور گذشته این مسابقات دفاع کند و در جایگاه پنجم مسابقات قهرمنی نوجوانان جهان 2019 تونس قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 305

به "پنجمی ایران در والیبال قهرمانی نوجوانان جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمی ایران در والیبال قهرمانی نوجوانان جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید