پیغام تسلیت دانشگاه تهران به درگذشت حسین زمردیان

به گزارش مجله سلنا، هیأت رئیسه دانشگاه تهران در پی درگذشت حسین زمردیان، استاد برجسته مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و چهره پرافتخار علمی کشور پیغام تسلیت صادر کرد.

پیغام تسلیت دانشگاه تهران به درگذشت حسین زمردیان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، هیأت رئیسه دانشگاه تهران در پی درگذشت حسین زمردیان، استاد برجسته مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و چهره پرافتخار علمی کشور پیغام تسلیت صادر کرد.

در این پیغام آمده:

خبر درگذشت حسین زمردیان، استاد برجسته مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و چهره پرافتخار علمی کشور اندوه و تأسف فراوان به همراه آورد.

یک عمر کوشش خستگی ناپذیر این استاد برجسته در عرصه دانش ژئوفیزیک، تربیت دانشجویان بی شمار، انجام پژوهش های ارزشمند، فعالیت های اجرایی مهم و اثربخش ملی همچون تأسیس مرکز ملی اقیانوس شناسی و نمایندگی کشور پرافتخار ایران در عرصه های مختلف بین المللی مربوط، میراثی است مزین به علم و اخلاص و کوشش بی وقفه در راه پیشبرد علم و اعتلای نام ایران، که حاصل کارنامه عمر پربرکت این استاد فرهیخته است و قطعاً نزد خداوند مأجور خواهد بود.

هیأت رئیسه دانشگاه تهران، درگذشت این استاد گرانقدر را به خانواده و بستگان و بازماندگان وی و نیز جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت گفته و برای روح بلند این استاد فقید، رحمت و غفران واسعه الهی را طلب می کند.

هیأت رئیسه دانشگاه تهران

4 مرداد 1399

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1079

به "پیغام تسلیت دانشگاه تهران به درگذشت حسین زمردیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت دانشگاه تهران به درگذشت حسین زمردیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید