پیروزی مقابل گل کهر ؛ پرسپولیس مدعی شد ، نفت مسجد سلیمان بدون باخت ماند

به گزارش مجله سلنا، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی دو بریک مقابل گل گهر سیرجان پیروز شد به صندلی سوم جدول صعود کند.

پیروزی مقابل گل کهر ؛ پرسپولیس مدعی شد ، نفت مسجد سلیمان بدون باخت ماند

از وبلاگ گوگل دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران، امروز تماشاگران پرسپولیس استقبال خوبی از این بازی میانه هفته داشتند تا در خاتمه جشن برد را به همراه تیمشان برگزار نمایند.

تیم مجید جلالی تنها یک نیمه توانست مقابل حملات پرسپولیس مقاومت کند. در دقیقه 52 شلیک زیبای مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه قفل دروازه تیم کرمانی را باز کرد.

در دقیقه 80 اشتباه مرگبار عبدالله حسینی باعث شد تا دروازه میلاد فراهانی برای بار دوم باز گردد. ارسال کوتاه علی علیپور با ضربه سر حسینی درون دروازه گل گهر جای گرفت.

در دقیقه 89 ضربه سر علیرضا ابراهیمی درون دروازه بیرانوند جای گرفت تا بازی با حساسیت بیشتری در دقایق خاتمهی دنبال گردد اما حاصل این حوادث اخراج بهنام برزای مهاجم آبادانی گل گهر بود. این حادثه با اعتراض شدید مجید جلالی سرمربی تیم کرمانی به بازیکن اخراجی توام شد.

با این پیروزی پرسپولیس با 25 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در صندلی سوم نهاده شد.

پرسپولیس روز آدینه هفته جاری باید به مصاف سایپا برود. این بازی نیز ممکن است با دستور شورای تامین استان تهران در ورزشگا ه شهدای شهر قدس برگزار نگردد.

در 2 بازی دیگر هفته چهاردهم تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه دو بر یک سایپا را شکست داد تا فرایند شکست ناپذیری این تیم جنوبی همچنان ادامه داشته باشد.

ابتدا رضا جعفری در دقیقه 38 برای سایپا گلزنی کرد تا سایپا بعد از 9 بازی پیروز به باز کردن دروازه حریفان گردد. اما در ادامه عماد میرجوان در دقیقه 49 و فرزاد حاتمی در دقیقه 85 نتیجه را به نفع نفت مسجدسلیمان برگرداندند.

ملاقات تیم های شاهین بوشهر و صنعت نفت آبادان نیز با تساوی یک بریک به خاتمه رسید. در این بازی ابتدا عیسی ال کثیر در دقیقه 44 از روی نقطه پنالتی گل اول تیم آبادانی را به ثمر رساند. در دقیقه 82 شاهین صاحب یک ضربه پنالتی شد و حسین مالکی این توپ را درون دروازه حریف جای داد.

  • تغییر بازی های هفته پانزدهم

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام نمود: ملاقات تیم های فوتبال استقلال و شاهین شهرداری بوشهر به جای روز آدینه 22 آذر از ساعت 15:15 روز شنبه 23 آذر در استادیوم آزادی برگزار می گردد. همچنین ملاقات پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان نیز به جای روز آدینه در روز شنبه 23 آذر ماه در استادیوم تختی شهر جم برگزار خواهد شد. این بازی از ساعت 16:30 شروع می گردد.

همچنین زمان برگزاری چهار مسابقه از هفته شانزدهم تغییر کرد و تیم هایی که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور ندارند، مسابقات شان از روز پنجشنبه 28 آذر به آدینه 29 آذر تغییر کرد. این چهار مسابقه به توضیح زیر است:

نساجی مازندران - گل گهر سیرجان، ساعت 15

سایپای تهران - ذوب آهن اصفهان، ساعت 15:15

شهر خودرو - پیکان تهران، ساعت 15:45

صنعت نفت آبادان - فولاد خوزستان، ساعت 16:40

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 586

به "پیروزی مقابل گل کهر ؛ پرسپولیس مدعی شد ، نفت مسجد سلیمان بدون باخت ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مقابل گل کهر ؛ پرسپولیس مدعی شد ، نفت مسجد سلیمان بدون باخت ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید