کشکام، محصول جدید شرکت سمیه به بازار آمد

به گزارش مجله سلنا، یکی از چالش های روزمره والدین، ورزشکاران، کارمندان، محصلان و تمامی افراد در خارج از خانه، استفاده از یک میان وعده سالم و مغذی است. برند سمیه با فراوری محصولی به نام کشکام این چالش را مرتفع نموده است.

کشکام، محصول جدید شرکت سمیه به بازار آمد

مصرف تنقلات سالم همواره دغدغه افرادی بوده است که به سلامتی خود و خانواده شان اهمیت می دهند؛ بخصوص پدرها و مادرها که در تامین میان وعده سالم و مقوی برای فرزندان خود، همواره دچار مشکل بوده اند.

برند سمیه با بیش از 40 سال سابقه در فراوری محصولات غذایی با کیفیت و بعنوان یکی از بزرگترین فراوریکنندگان کشک در کشور، با توجه به شناخت کافی از ذائقه مصرف کنندگان ، اقدام به فراوری محصولی منحصربفرد به نام کشکام نموده است.

کشکام محصولی نوآورانه و یک میان وعده سالم از خانواده کشک خشک است که با داشتن درصد بالای پروتئین و کلسیم جزو تنقلات سلامت محور محسوب می گردد.

کشکام از شیر تازه تهیه شده و فرآیند فراوری آن بصورت کاملا بهداشتی و مکانیزه صورت می گیرد.

این محصول برای افراد مختلف بویژه بچه ها، میانسالان، ورزشکاران، خانمهای باردار و شیرده و افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند، مناسب است.

عرضه این محصول در بسته بندی های تک نفره و پذیرایی، مصرف آن را در موقعیت های مختلف میسرنموده است. جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1345

به "کشکام، محصول جدید شرکت سمیه به بازار آمد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کشکام، محصول جدید شرکت سمیه به بازار آمد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشکام، محصول جدید شرکت سمیه به بازار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید