گوشی نوکیا C3 با قیمت 100 دلار رونمایی شد

به گزارش مجله سلنا، همان طور که انتظار می رفت، HMD امروز طی رویدادی در کشور چین، از گوشی نوکیا C3 رونمایی کرد. محصولی که از نمایشگر 5.99 اینچی +HD بهره می برد و تنها 100 دلار قیمت دارد.

گوشی نوکیا C3 با قیمت 100 دلار رونمایی شد

گوشی نوکیا C3 بدنه ای پلی کربناتی داشته و از پردازنده 8 هسته ای Unisoc SC9863 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز بهره می برد. در کنار این پردازنده اما 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش به وسیله کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت نیز در نظر گرفته شده که برای یک گوشی مالی بسیار مناسب است.

روی پنل پشتی این محصول یک دوربین 8 مگاپیکسلی را شاهد هستیم که درست در قسمت مرکزی تعبیه شده و زیر آن فلش و حسگر اثر انگشت قرار گرفته اند. برای ثبت تصاویر سلفی نیز سنسوری به بزرگی 5 مگاپیکسلی ایفای نقش می نماید که به طور کلی نباید از آن ها انتظار زیادی داشته باشیم.

  • گوشی مالی نوکیا C3 در گیک بنچ دیده شد

نوکیا C3 از باتری 3040 میلی آمپر ساعتی برای تغذیه خود استفاده می نماید که به وسیله درگاه MicroUSB شارژ می گردد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به پشتیبانی از رادیو FM، جک 3.5 میلی متری هدفون، پشتیبانی از دو سیم کارت و یک کلید مجزا برای فراخواندن دستیار صوتی گوگل یا دیگر برنامه ها استفاده کرد.

نماینده جدید نوکیا در دو رنگ آبی و برنزی و با قیمت 100 دلار هم اکنون در کشور چین برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است. همچنین نسخه جهانی آن قرار است در تاریخ 13 آگوست (23 مرداد) راهی بازار گردد.

انتظار می رود به زودی گوشی های بیشتری را از این شرکت ببینیم چون قرار بود امروز HMD از گوشی های جدید با برند نوکیا رونمایی کند. با این حال نمایشگاه IFA برلین نیز تا یک ماه دیگر شروع خواهد شد و انتظار می رود بسیاری از محصولات دیگر نوکیا در آن رویداد معرفی شوند. در حال حاضر نوکیا 7.3، 8.3، 9.3 و یک گوشی مالی با نام نوکیا 2.4 در دست ساخت قرار دارند و انتظار می رود تا آخر امسال راهی بازار شوند.

  • نوکیا 9.3 PureView، نوکیا 7.3 5G و نوکیا 6.3 فصل آخر امسال راهی بازار می شوند

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1095

به "گوشی نوکیا C3 با قیمت 100 دلار رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نوکیا C3 با قیمت 100 دلار رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید