7 خواننده مشهور که در بازیگری هم پیروز بودند

به گزارش مجله سلنا، لیدی گاگا گرچه به عنوان خواننده به معروفیت جهانی دست یافت، اما او در ابتدا می خواست بازیگر گردد. او در مصاحبه ای گفت که پیش از آنکه تصمیم به خواننده شدن بگیرد به بازیگری علاقمند بود. در سال 2015 این آرزو محقق شد، زمانی که او در یکی از قسمت های فصل پنجم سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) نقش آفرینی کرد. لیدی گاگا از آن موقع در 4 فیلم نیز بازی نموده است.

7 خواننده مشهور که در بازیگری هم پیروز بودند

تحقیقات نشان داده داشتن ابتکار و خلاقیت از شما فرد شادتری می سازد. شاید به همین علت باشد که بعضی هنرمندان از یک عرصه خلاقانه به عرصه ای دیگر می روند و اغلب به چندین حرفه هنری مشغول می شوند. این امر به ویژه در میان خوانندگان رایج است که علاقه زیادی به امتحان کردن بازیگری دارند، گرچه عده کمی از آن ها پیروز می شوند در جهانی سینما ماندگار شوند.

شِر

شِر که از سوی رسانه ها الهه پاپ لقب گرفته است کارنامه قابل توجهی در زمینه بازیگری دارد. اولین تجربه بازیگری او در سال 1967 در سریالی به نام The Man from U.N.C.L.E بود. او تا سال 2023 در نزدیک به 20 فیلم و تعداد زیادی نیز سریال نقش آفرینی نموده است. شِر حتی یک اسکار برترین بازیگر زن هم برای نقش آفرینی اش در فیلم ماه زده (Moonstruck) دریافت نموده است، فیلمی متعلق به سال 1987 که در آن با نیکلاس کیج همبازی بود.

لیدی گاگا

لیدی گاگا گرچه به عنوان خواننده به معروفیت جهانی دست یافت، اما او در ابتدا می خواست بازیگر گردد. او در مصاحبه ای گفت که پیش از آنکه تصمیم به خواننده شدن بگیرد به بازیگری علاقمند بود. در سال 2015 این آرزو محقق شد، زمانی که او در یکی از قسمت های فصل پنجم سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) نقش آفرینی کرد. لیدی گاگا از آن موقع در 4 فیلم نیز بازی نموده است، از جمله فیلم ستاره ای متولد شده است (A Star Is Born) که مورد تحسین منتقدان نهاده شد.

هری استایلز

هری استایلز گرچه به تازگی پا به جهانی سینما گذاشته، اما به همین زودی توانسته در پروژه هایی حضور یابد که نامزد جایزه اسکار شده اند. اولین تجربه بازیگری او در سال 2017 با فیلم دانکرک (Dunkirk) کریستوفر نولان بود که با واکنش مثبت منقدان روبرو شد. او در سال 2022 دو فیلم دیگر هم به کارنامه بازیگری خود اضافه نمود.

جاستین تیمبرلیک

جاسیتین تیمبرلیک با یک رکوردشکنی توانست به جمع پرفروش ترین خوانندگان جهان راه یابد. با این حال، پیروزیت فراوان او در عرصه موسیقی که بخشی از آن در زمان حضورش در گروه موسیقی NSYNC به دست آمد، مانع از رفتنش در پی بازیگری نشد. او فعالیت در سینما را در سال 2000 با نقش اصلی فیلم تلویزیونی Model Behavior شروع کرد و به تدریج توانست در فیلم هایی حضور یابد که از تحسین منتقدان برخوردار شدند، مانند فیلم های شبکه اجتماعی (The Social Network) و درون لوین دیویس (Inside Llewyn Davis).

مندی مور

مندی مور بعد از انتشار اولین تک آهنگ خود در سال 1999 به معروفیت رسید و در سال 2001 توانست وارد جهانی بازیگری گردد. اولین فیلم او دفتر خاطرات شاهدخت (The Princess Diaries) بود. پس از آن در سال 2002 اولین نقش اصلی اش را در فیلم پیاده روی به یادماندنی (A Walk to Remember) ایفا کرد. او حالا با نقش ربکا پیرسون در سریال تحسین شده این ما هستیم (This Is Us) شناخته می گردد.

ویل اسمیت

ویل اسمیت فعالیت خود در عرصه تفریح را با نام هنری شاهزاده تازه در یک گروه موسیقی دو نفره به سبک هیپ هاپ شروع کرد. او حتی یک جایزه گرمی هم دریافت کرد.

بعد از آن، در سال 1990 در پی بعضی مسائل مالی، اسمیت تصمیم گرفت بازی در سریال شاهزاده تازه بل ایر (The Fresh Prince of Bel-Air) را امتحان کند، یک سریال کمدی موقعیت که شاهزاده تازه شخصیت محوری آن بود. این سریال به پیروزیت عظیمی دست یافت و شروعگر مسیر طولانی ای شد که اسمیت تا به امروز در عرصه بازیگری طی نموده و با دریافت یک اسکار برترین بازیگر مرد به خاطر بازی اش در فیلم شاه ریچارد (King Richard) همراه بوده است.

مارک والبرگ

کمتر کسی می داند، اما مارک والبرگ در ابتدا کار خود را به عنوان یک رپر شروع کرد. مارکی مارک، نام هنری ای که آن موقع با آن شناخته می شد، در اواخر دهه 1990 به جهانی سینما پیوست. او اولین نقش اصلی اش را در سال 1996 در فیلم ترس (Fear) ایفا کرد، یک تریلر روانشناسانه که در آن با ریس ویترسپون همبازی بود. والبرگ از آن موقع توانسته به یکی از بازیگران نامدار سینما بدل گردد و در بیش از 50 فیلم نقش آفرینی نموده است.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2361

به "7 خواننده مشهور که در بازیگری هم پیروز بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 خواننده مشهور که در بازیگری هم پیروز بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید