9 پروژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد به اجرا در می آید

به گزارش مجله سلنا، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 32 پروژه عمرانی و اقتصادی تصویب شده در استان 9 طرح مربوط به حوزه گردشگری است.

9 پروژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد به اجرا در می آید

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی صبح امروز سه شنبه 31 تیرماه با اشاره به این که طرح های تصویب شده در راستای تحقق شعار جهش تولید است، افزود: 18 پروژه گردشگری به شورای برنامه ریزی استان ارسال شد که از این تعداد 9 پروژه مصوب شده است.

او بیان کرد: ایجاد مجتمع های گردشگری در منطقه چمشیر گچساران، توسعه زیر ساخت های گردشگری برم الوان در شهرستان بهمئی، توسعه زیرساخت های گردشگری در آبشار کمردوغ در شهرستان کهگیلویه، توسعه زیرساخت های گردشگری در منطقه سد شاه قاسم در شهرستان بویراحمد، تکمیل پروژه های تله کابین و مجتمع آبی یاسوج از مهم ترین این طرح ها است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: 100 میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازسازی و بازسازی طرح بلادشاپور در نظر گرفته شده که هم اکنون 20 میلیارد ریال آن جذب شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1069

به "9 پروژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد به اجرا در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 پروژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد به اجرا در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید