آخرین شرایط تحصیل دانش آموزان سیلزده در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله سلنا، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پروش سیستان وبلوچستان آخرین شرایط تحصیل دانش آموزان سیلزده در پی وقوع بارش های سنگین و سیل آسا در جنوب استان را تشریح کرد.

آخرین شرایط تحصیل دانش آموزان سیلزده در جنوب سیستان و بلوچستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط بورسیه تحصیلی نیوزیلند هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

داود گلی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پروش سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: با دستور وزیر آموزش پروزش در سفر خود به مناطق سیل زده استان با هدف رفع شدن مسائل دانش آموزان سیل زده برنامه هایی میان مدت و بلندمدت پیش بینی و اجرایی شد.

او اضافه کرد: تعداد 35 کامیون تجهیزات با اعتباری بالغ بر4 میلیارد تومان و تعداد 50 کانکس توزیع و 45 کانکس دیگر در مرحله دوم در بین مناطق و شهرستان های جنوب سیستان و بلوچستان توزیع می گردد.

او ادامه داد: در سیل سیستان و بلوچستان بسیاری از فضاها و اماکن آموزشی دچار آسیب شده اند، به گونه ای که 56 مدرسه تخریب و 286 مدرسه احتیاج به تعمیرات دارند.

او گفت: بخشی از میز و جایگاه و وسایل و ملزومات اداری خراب شدند و خساراتی به مجموعه این 10 شهرستان وارد نموده است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 707

به "آخرین شرایط تحصیل دانش آموزان سیلزده در جنوب سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط تحصیل دانش آموزان سیلزده در جنوب سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید