اجاره خانه؟ بمیریم برای تان دوستان میلیاردر!

به گزارش مجله سلنا، اینکه تامین اجاره ده میلیونی آپارتمان لوکس شما در بهترین نقطه تهران عقب افتاده و به خاطرش حاضر نیستید به سرمایه گذاری ها یا اتومبیل آخرین مدل تان دست بزنید، درد مردم نیست.

اجاره خانه؟ بمیریم برای تان دوستان میلیاردر!

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، شب عید چند سال پیش خوب یادمان هست که یکی از بازیکنان استقلال در توصیف بی پولی اش مدعی شد پول آجیل ندارد و شرمسار زن و بچه شده (!) اما این مورد اخیر دیگر واقعا نوبر است. بعد از بازی امروز پرسپولیس و تراکتورسازی، شجاع خلیل زاده ضمن انتقاد از بدقولی های باشگاه ادعا نموده یکی از همبازیان سرشناسش پول اجاره خانه نداشته بدهد و از این و آن قرض نموده تا بتواند جواب صاحبخانه اش را بدهد! آنطور که شجاع می گوید ظاهرا بازیکن مورد نظر امید عالیشاه بوده و حالا ما در این گیر و دار باید نگران خرج خانه امیدجان هم باشیم!

می فهمیم که فوتبالیست ها همه جای جهان بیشتر از میانگین مردم عادی دستمزد می گیرند. این را هم می فهمیم که باشگاه ها باید به تعهدات مالی شان در قبال بازیکنان عمل نمایند، اما انصافا این من غریبم بازی ها آن هم در این شرایط وخیم مالی که مردم نان شب ندارند بخورند، اصلا برازنده نیست. هر اعتراضی دارید بفرمایید در ساختمان باشگاه با مدیران تیم مطرح کنید؛ وگرنه اینکه تامین اجاره ده میلیونی آپارتمان لوکس شما در بهترین نقطه تهران عقب افتاده و به خاطرش حاضر نیستید به سرمایه گذاری ها یا اتومبیل آخرین مدل تان دست بزنید، درد مردم نیست.

درد مردم، درآمدی است که هر روز کمتر می گردد و هزینه ای است که هر روز بیشتر می گردد. این مردم که پول دفتر و کتاب بچه های شان را هم ندارند، فوتبال را به عنوان آخرین سنگر سرگرمی انتخاب نموده اند؛ این یکی را دیگر زهرشان نکنید دوستان میلیاردر!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 662

به "اجاره خانه؟ بمیریم برای تان دوستان میلیاردر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره خانه؟ بمیریم برای تان دوستان میلیاردر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید