اعتراض باشگاه استقلال به محرومیت وریا غفوری، آنالیز شرایط بازی با پدیده در استادیوم آزادی

به گزارش مجله سلنا، هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال از اعتراض باشگاه به محرومیت وریا غفوری اطلاع داد.

اعتراض باشگاه استقلال به محرومیت وریا غفوری، آنالیز شرایط بازی با پدیده در استادیوم آزادی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره اعتراض به حکم محرومیت وریا غفوری گفت: قطعا به این موضوع اعتراض داریم و پیگیری می کنیم. متأسفانه کمیته انضباطی در شرایطی که مربی و بازیکن را دعوت نکرده، آنها را محروم می نماید و ما باید در این شرایط اقتصادی هر روز به دنبال پرداخت هزینه دادرسی و اعتراض باشیم تا بتوانیم از حق باشگاه دفاع کنیم.

وی در مورد مراسم سالگرد مرحوم پورحیدری توضیح داد: از سوی معاونت فرهنگی جدید، تدابیری اندیشیده شده است. از ساعت 10:30 صبح مراسم یادبود در بهشت زهرا (س) شروع خواهد شد و امیدوارم مانند همیشه شاهد حضور پیشکسوتان عزیز و همه اهالی فوتبال باشیم.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در بخش بعدی صحبت های خود ضمن دعوت از طرفداران برای حضور در استادیوم، گفت: تأکید داشتیم بازی در آزادی انجام گردد که این اتفاق رخ داد. بخشی از سکوهای استادیوم در حال بازسازی است و امیدوارم بقیه سکوها با حضور طرفداران تکمیل گردد. بازی ما با سایپا در جام حذفی بسیار حساس است که امیدوارم با حمایت طرفداران با برد از زمین خارج شویم.

مباشری در انتها بیان کرد که باشگاه استقلال در حال مذاکره و رایزنی با سازمان لیگ است تا وضعیت بازی با پدیده را آنالیز و نهایی کند.

به گزارش خبرنگاران استقلال 18 آبان و یک روز پیش از بازی پرسپولیس و کاشیما باید در استادیوم آزادی به مصاف پدیده برود و باید دید این برگزار می گردد یا خیر. مشکل جدید برای استقلال؛ برگزاری دیدار با پدیده یک روز پیش از فینال آسیا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 48

به "اعتراض باشگاه استقلال به محرومیت وریا غفوری، آنالیز شرایط بازی با پدیده در استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض باشگاه استقلال به محرومیت وریا غفوری، آنالیز شرایط بازی با پدیده در استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید