امداد خودرو کشوری

به گزارش مجله سلنا، امداد خودرو در جوامع مدرن امروزی از اهمیت زیادی برخوردار است. با توسعه تعداد خودرو های حاضر در جاده ها، احتمال وقوع حادثه و احتیاج به یاری های فوری و امدادی برای رانندگان افزایش یافته است.

امداد خودرو کشوری

امداد خودرو کشوری در سرتاسر کشور به عنوان یک مجموعه فعال برای حل مسائل فنی و یا حادثه ای خودرو ها، به رانندگان و سرنشینان آن ها حس آرامش و اعتماد به نفس می دهد تا بتوانند با اطمینان خاطر سفر نمایند. با پیشرفت تکنولوژی، سیستم های امداد خودرو نیز تحول چشمگیری را تجربه نموده اند. امروزه، به کمک تلفن همراه و شبکه های ارتباطی قوی، می توانید به راحتی با یک مرکز امداد خودرو کشوری تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن به کمک خودرویی که از مرکز امداد خودرو کشوری برایتان ارسال شده است، دست یابید.

تعدادی از منطقه ها تحت پوشش امداد خودرو کشوری

در ادامه این مقاله به معرفی تعدادی از شهر های ایران که تحت نظارت امداد خودرو کشوری قرار دارند، می پردازیم.

حمل خودرو مشهد

حمل خودرو مشهد تحت نظر امداد خودرو کشوری به مردم شهر اصفهان در مواقع بحرانی و احتیاج به کمک در مسائل مربوط به خودرو کمک می کند. هدف اصلی امداد خودرو مشهد ارائه خدمات امداد و نجات به رانندگان و مالکان خودرو ها در تمامی نواحی مشهد است. مأمور حمل خودرو مشهد در صورت بروز حوادث رانندگی، به حضور سریع در محل حادثه و ارائه خدمات نقل و انتقال خودرو، تعمیر در محل، یدک کشی خودرو و دیگر خدمات فنی معروف است. بعلاوه این مجموعه می تواند در صورت لزوم، خودرو را برای تعمیرات به کارگاه های مجاز منتقل کند.

امداد خودرو مشهد به وسیله شماره تلفن 05191014367 و بعلاوه فضای مجازی قابل دسترسی است. در صورت برخورد با مشکل در جاده ها و احتیاج به کمک فنی، می توانید به این مجموعه زنگ بزنید و در کمترین زمان ممکن، خدمات را دریافت کرد. این مجموعه با ارائه خدمات متنوع و در دسترس بودن در سراسر مشهد، به رفع نگرانی ها و استرس های مربوط به مسائل فنی خودرو ها کمک می نماید و باعث ایجاد اطمینان و اعتماد رانندگان در جاده ها می گردد.

حمل خودرو خرم آباد

خودروبر کشوری افتخار دارد که در شهر خرم آباد نیز خدمت رسان هم میهنان عزیزی باشد که در جاده ها دچار نقص فنی خودرو شده اند. در صورتیکه خودروی شما به علت نقص فنی، قابل حرکت نباشد و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می توانید با یکی از تلفن های امداد خودرو کشوری تماس حاصل کنید تا حمل خودرو خرم آباد به کمک شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کند.

حمل خودرو همدان

موارد زیر تنها بخشی از خدمات حمل خودرو همدان است:

  • خدمات تعمیرگاهی همدان
  • خدمات سیار همدان
  • خدمات در محل کار و یا درب منزل
  • خدمات تلفنی و مشاوره ای همدان
  • خدمات کارت عضویت به فعالیت در تمام نقاط استان همدان و سراسر کشور

حمل خودرو چیست؟

امداد خودرو به مجموعه ای از خدمات و تدابیر ارائه شده به رانندگان و سایر اشخاص در صورت بروز مشکل و احتیاج به کمک یا تعمیر خودرو اطلاق می گردد. این خدمات می تواند شامل تعمیر خودرو در محل، بارگیری، تعویض باطری، تامین سوخت، باز و بسته کردن درها، کشیدن یا جابه جایی خودرو در صورت ممکن نبودن تعمیر و دیگر خدمات مرتبط با خودرو باشد. به طور کلی، این خدمات با هدف رفاه و تسهیل در مواقع اضطراری برای رانندگان ارائه می گردد. در بخش بعد به آنالیز خدمات و سرویس های امداد خودرو کشوری می پردازیم.

خدمات و سرویس های امداد خودرو کشوری

امداد خودرو کشوری اولین مرکز تخصصی امداد خودرویی کشور زیر نظر اتحادیه امداد خودرویی کشوری است و با داشتن مجوز های لازم از سازمان های مربوط، آماده ارائه خدمات امداد خودرویی، حمل خودرو، خودرو بر و... در سراسر ایران به شما عزیزان است.

قسمتی از خدمات این مجموعه شامل موارد زیر می گردد:

  1. امداد خودرو
  2. خودروبر
  3. یدک کش
  4. حمل خودرو
  5. کفی
  6. جرثقیل
  7. خودرو سوار
  8. ماشین بر
  9. موتور سیکلت امدادی
  10. حمل خودرو های گران قیمت
  11. مکانیک سیار و…

امداد خودرو شبانه روزی

امداد خودرو کشوری افتخار این را دارد که در تمامی منطقه ها کشور همراه امداد جویان عزیز باشد. شما می توانید با تماس با امداد گران ناحیه ای که در آن قرار دارید، در کم ترین زمان ممکن مشکل خودرو خود را حل کنید. در صورتی که حادثه به وجود آمده در خودرو، قابل رفع شدن در محل نبود، به وسیله یدک کش به مرکز تعمیر خودرو منتقل خواهید شد.

اهداف مجموعه امداد خودرو کشوری

  1. جابه جایی سرنشینان خودروهای معیوب و سانحه دیده به وسیله خودروبر ارومیه
  2. حمل خودروهای گران قیمت شما به سراسر ایران
  3. افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز از خدمات امداد خودرو کشوری
  4. آسودگی خیال مشتریان از بابت حمل خودرو های خود و...

یدک کش چیست؟

یکی از تجهیزات اصلی برای کمک به خودرو های اضطراری، یدک کش است. به عنوان مثال، در صورتی که خودرو شما به علت نقص فنی روشن نگردد یا به علت آسیب های ناشی از تصادف، قادر به حرکت نباشد، یدک کش ها به شما کمک می نمایند. آن ها خودرو شما را حمل نموده و به تعمیرگاه های معتبر می برند. یدک کش ها نسبت به خودرو های معمولی باید وزن بیشتری داشته باشند، زیرا تنها در این صورت می توانند خودرو های دیگر را حمل نمایند. به طور استاندارد، آن ها باید وزنی حدود دو تن داشته باشند.

قیمت جرثقیل یدک کش امداد خودرو کشوری

قیمت جرثقیل یدک کش بسته به عوامل مختلفی ممکن است متفاوت باشد. از جمله عواملی که ممکن است بر قیمت جرثثقیل یدک کش اثر گذار باشد، می توان به مسافت و بعلاوه نوع خودرو شما اشاره نمود. در مسافت های زیاد ممکن است قیمت جرثقیل یدک کش مقداری بالاتر محاسبه گردد و بعلاوه بسته به مدل خودرو شما (شاسی بلند یا سواری بودن) نوع یدک کشی نیز فرق خواهد نمود و این امر سبب تغییر قیمت می گردد.

قیمت یدک کش خودرو

قیمت یدک کش خودرو و هزینه یدک کش خودرو به وسیله اتحادیه امداد خودرویی کشوری با قیمت مناسب در اختیار امداد خواستار عزیز قرار می گیرد. هزینه یدک کش خودرو در شرق و غرب و شمال و جنوب کشور به مسافت طی شده و نوع خدمات درخواستی یدک کش مانند نوع خودروبر بستگی دارد. تمام هزینه ها، به وسیله یدک کش شبانه روزی کشور با نرخ مصوب اتحادیه خودرو محاسبه می گردد. این هزینه ارزان است و خدمات یدک کش امداد خودرو تهران نیز با کیفیت برای تمام خودرو های ایرانی و خارجی ارائه می گردد.

امداد خودرو کشوری، امداد خودرو برتر

هنگامی که صحبت از یک تیم امداد گر به میان می آید، امداد خودرو کشوری یکی از قدرتمند ترین مجموعه هایی است که نه تنها در زمینه هایی چون امداد خودرو ارومیه، خودروبر تهران و یدک کش شیراز فعالیت می کند بلکه علاوه بر خدمات گفته شده در مواردی دیگر نیز دارای تخصص بوده و با برترین تجهیزات، آماده ارائه خدمات است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 شهریور 1402 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2415

به "امداد خودرو کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد خودرو کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید