امضای تفاهم نامه فدراسیون دوومیدانی با آستان قدس رضوی

به گزارش مجله سلنا، تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون دوومیدانی با آستان قدس رضوی به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه فدراسیون دوومیدانی با آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، در پی عقد تفاهم نامه میان فدراسیون دوومیدانی و آستان قدس رضوی قرار است ورزشگاه امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس که پیشتر به عنوان پایگاه آموزش دوومیدانی کشورهای اسلامی معرفی گردید، با برپایی یک مرکز استعدادیابی و آموزشی تحت عنوان آموزشگاه تخصصی پیشرفته دوومیدانی، نوجوانان و جوانان مستعد در ورزش پایه و پرمدال (دوومیدانی) کشور را، به ویژه در مناطق محروم، شناسایی و تحت آموزش قرار دهد.

پس از حضور دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا در آذر ماه سال جاری در ایران و بحث و گفت وگو با هاشم صیامی رئیس فدراسیون، قرار شد الحمد به زودی و در اولین فرصت از ورزشگاه مجهز و تخصصی امام رضا (ع) بازدید کند. این مجموعه قرار است به عنوان یک مرکز استعدادیابی و آموزش در رده های سنی پایه ورزشکاران را مورد پوشش قرار داده و در عین حال با برگزاری اردوها و مسابقات از ظرفیت های بالقوه مجموعه امام رضا (ع) به بهترین نحو ممکن بهره برداری گردد.

از دیگر دستاوردهای عقد تفاهم نامه میان فدراسیون دوومیدانی و آستان قدس رضوی، برگزاری رقابت های بین المللی دوومیدانی تحت عنوان جام امام رضا (ع) در این مجموعه ورزشی و حتی پیشنهاد ثبت این مسابقات در تقویم کنفدراسیون دوومیدانی آسیا بود.

همچنین ورزشگاه امام رضا (ع) در سال آینده میزبان مسابقات قهرمانی کشور و رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور خواهد بود. هدف از این کار ترویج فرهنگ رضوی در جامعه ورزشی کشور به خصوص دوومیدانی است تا با ارتقای روحیه معنوی ورزشکاران منش پهلوانی در میان قهرمانان ایجاد و نهادینه گردد.

با عقد این تفاهم نامه ترویج فرهنگ رضوی در جامعه ورزش دوومیدانی، بهره برداری از ورزشگاه پیشرفته و مجهز امام رضا (ع)، در قالب برگزاری اردوها، مسابقات، ایجاد آموزشگاه و مرکز آموزشی تخصصی با اولویت شناسایی استعدادها از مناطق محروم و پرورش آنها در دستور کار فدراسیون دوومیدانی و آستان قدس رضوی قرار خواهد گرفت.

در این نشست که در محل ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار گردید و با عقد این تفاهم نامه به سرانجام رسید، هاشم صیامی رئیس فدراسیون، علیرضا تاج فیروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی، حسین رحمتی و محسن برزگر محمدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون، امیرعلی سعادتمند رئیس هیئت استان خراسان رضوی و تعدادی از مسئولان آستان قدس رضوی نیز حضور داشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1390

به "امضای تفاهم نامه فدراسیون دوومیدانی با آستان قدس رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه فدراسیون دوومیدانی با آستان قدس رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید