انتشار کتاب بهره وری عملکرد شغلی در جهاد دانشگاهی اردبیل

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران/اردبیل کتاب بهره وری عملکرد شغلی(با رویکردی بر مدیریت زمان و تعارض) در پنج فصل و 143 صفحه به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل منتشر شد.

انتشار کتاب بهره وری عملکرد شغلی در جهاد دانشگاهی اردبیل

این کتاب به وسیله مهران محمدی، عضو جهاددانشگاهی استان اردبیل و دکتر حسین رحیمی کلور، عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و برای استفاده در رشته های علوم انسانی به ویژه علوم تربیتی، مدیریت آموزشی، مدیریت دولتی و برنامه ریزی به رشته تالیف درآمده است.

در این کتاب پژوهش محور به چگونگی بهبود عملکرد شغلی و بعلاوه رابطه آن با مدیریت زمان و مدیریت تعارض مدیران پرداخت شده است تا اندازه بهره وری از عملکرد شغلی آنان، معین شود.

کتاب بهره وری عملکرد شغلی در مورد مهم ترین مهارت های مدیریت به ویژه توانایی اداره و کنترل تعارض و مدیریت زمان در سازمان صحبت می نماید تا از این طریق بتوانند عملکرد شغلی را ارتقا دهند. همه افراد به خصوص مدیران، نیازمندِ مدیریت صحیح بر وقت خود هستند و تنها از این طریق می توانند فشارهای ناشی از کمبود وقت را کاهش دهند ضمن اینکه شناخت ماهیت و ویژگی های تعارض در سازمان ها و تأثیر مدیران بر سبک های تعارض، می تواند برای مدیرانی که همیشه از آن می گریزند، روزنۀ امیدی باشد و استرس و فشار آن ها را در روبرو با تعارض بکاهد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این کتاب که چاپ اول آن در پاییز 1400 با قیمت 400 هزار ریال عرضه شد با شماره 33749503-045داخلی 111 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1978

به "انتشار کتاب بهره وری عملکرد شغلی در جهاد دانشگاهی اردبیل" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتشار کتاب بهره وری عملکرد شغلی در جهاد دانشگاهی اردبیل" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب بهره وری عملکرد شغلی در جهاد دانشگاهی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید