بزرگترین مرکز واکسیناسیون آمریکا در لس آنجلس تعطیل شد

به گزارش مجله سلنا، در پی تجمع اعتراضی گروهی از معترضان آمریکایی به شیوه ایمنی سازی افراد با استفاده از تزریق واکسن کرونا، بزرگترین مرکز واکسیناسیون آمریکا در لس آنجلس موقتاً تعطیل شد.

بزرگترین مرکز واکسیناسیون آمریکا در لس آنجلس تعطیل شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بزرگترین مرکز واکسیناسیون ایالات متحده در لس آنجلس روز گذشته (شنبه) در پی تجمع اعتراضی گروهی از مخالفان به شیوه ایمنی شدن افراد در مقابل ویروس کرونا از طریق تزریق واکسن کووید-19، به طور موقت تعطیل شد.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، دسترسی به استادیوم داجر در لس آنجلس ایالت کالیفرنیا که بعنوان بزرگترین مرکز واکسیناسیون جمعی ایالات متحده فعالیت دارد، روز شنبه به وقت محلی به مدت یک ساعت پس از آن تعطیل شد که گروهی از معترضان در مقابل درب ورودی این مرکز تجمع کردند تا به نحوه ایمنی سازی بدن افراد از طریق ترزیق واکسن کرونا اعتراض کنند.

ورودی این مرکز واکسیناسیون در حدود ساعت 14:00 روز شنبه (01:30 بامداد یکشنبه به وقت تهران) مسدود شد.

تصاویر منتشر شده بر روی شبکه های اجتماعی گروهی از معترضان را نشان می دهد که پلاکارد هایی را به دست گرفتند که بر روی آن ها نوشته شده است: کووید یک کلاهبرداری است، به قرنطینه خاتمه دهید، نرخ 99 درصدی بقا و نه به واکسن.

روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز گزارش کرد که تصمیم برای ممانعت از ورود رانندگان به داخل محوطه این مرکز واکسیناسیون از جانب اداره آتش نشانی لس آنجلس و یک اقدام احتیاطی بوده است.

به دنبال برگزاری تجمع اعتراضی مخالفان آمریکایی با واکسن کرونا در مقابل این مرکز واکسیناسیون، نیرو های امنیتی پلیس لس آنجلس نیز در محل مستقر شدند و به مدت یکساعت از ورود افراد به این مرکز ممانعت به عمل آوردند.

یکی از نیرو های امنیتی پلیس در زمان تعطیلی این مرکز واکسیناسیون به فردی که به تعطیلی این مرکز اعتراض کرد، گفت: در حال حاضر این مرکز تعطیل است. هیچ کس در حال حاضر حق ورود ندارد. فقط در خودرو های خود منتظر بمانید و این بهترین کاری است که می توانید بکنید.

طبق گزارش راشاتودی، درست لحظاتی قبل از باز شدن مجدد این مرکز، کاروانی از چند خودروی پلیس در محل این تجمع حاضر شدند.

این اولین بار نیست که گروهی از معترضان آمریکایی در اعتراض به کارآمدی تزریق واکسن کرونا برای افزایش ایمنی در مقابل این ویروس تجمع برگزار می کنند.

طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تا به امروز بیش از 26 میلیون آمریکایی به ویروس کرونا آلوده شده اند و از آن میان دست کم 440 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

ایالت کالیفرنیا با سه میلیون و 308 هزار و 455 مورد ابتلا و 40 هزار و 678 مورد فوتی بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است و بحران کرونا در بسیاری از شهر های آمریکا به اندازه ای جدی شده است که در اولین جلسه ستاد مقابله با کرونا دولت جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، برآورد شد که ظرف چهار هفته آینده دست کم 90 هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند.

با اینحال، علیرغم آنکه دو شرکت آمریکایی فایزر و مُدرنا تأییدیه واکسن های ضد کرونایی خود را دریافت و میلیون ها دوز از آن ها را در سراسر ایالات متحده و کشور های دیگر از جمله انگلیس توزیع کرده اند، بر اساس گزارش هایی که در سامانه فدرال گزارش عوارض جانبی واکسن در آمریکا ثبت شده، حدود 60 نفر در این کشور بعد از دریافت یکی از واکسن های فایزر یا مدرنا جان باخته اند و صد ها نفر دچار عوارض بعضاً تهدیدکننده حیات شده اند.

از طرف دیگر، رسانه های آمریکایی روز گذشته (شنبه) گزارش کردند که آزمایش دوم ابتلا به کرونای یک قانونگذار دموکرات آمریکا پس از دریافت دوز دوم واکسن فایزر مثبت اعلام شد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1594

به "بزرگترین مرکز واکسیناسیون آمریکا در لس آنجلس تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین مرکز واکسیناسیون آمریکا در لس آنجلس تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید