تاکید مجلس بر رونق کسب و کار در برنامه ششم توسعه

به گزارش مجله سلنا، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه، رویکرد توسعه کسب و کار پیش بینی شده و در مجلس مصوب شده است.

تاکید مجلس بر رونق کسب و کار در برنامه ششم توسعه

شمس الله شریعت نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، درباره مسائل و دغدغه های شهرستان رامسر گفت: برای اشتغال جوانان سرمایه گذاری در بخش خصوصی باید رونق پیدا نموده تا موجب فراوری و توسعه شده که در این زمینه کوشش همه مسئولان احتیاج است.

وی با اشاره به این که سیاست های کلان مالی به دولت وابسته است اضافه نمود: در منطقه گردشگری و در حوزه طبیعت گردی برای افرادی که تمایل به سرمایه گذاری دارند باید معافیت های مالیاتی صورت گیرد تا جاذبه حضور سرمایه گذار ایجاد گردد.

شریعت نژاد با اشاره به این که در برنامه ششم توسعه، رویکرد توسعه کسب و کار پیش بینی شده و در مجلس مصوب شده است اضافه نمود: این مصوبه به شورای نگهبان ارسال شده است اما امیدواریم به سرنوشت برنامه چهارم و پنجم دچار نگردد.

وی با بیان این که کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در زمینه تهیه برنامه ششم یاری های زیادی به دولت ارائه داد تا موضوعات محوری مانند توسعه کسب و کار ، آب و محیط زیست مدنظر قرار گیرد توضیح داد: باید کوشش کنیم ظرفیت های اشتغال زایی را افزایش دهیم.

شریعت نژاد مهم ترین برنامه های مجلس که برای منطقه غرب مازندران تاثیرگذار است را تهیه برنامه ششم مطرح کرد و اضافه نمود: در برنامه ششم منافع ملی و منطقه ای را مد نظر قرار داده و پنج ماه درگیر برنامه ششم بودیم که پشتیبانی از خسارات کشاورزان و حمایت از سرمایه گذاران و تصویب پروژه ها و توزیع اعتبارات استانی و ملی در این برنامه دیده شده است.

وی توضیح داد: از سرمایه گذاران برای ایجاد شغل و فراوری ملی حمایت نموده و منطقه گردشگری غرب مازندران با تسهیل سرمایه گذاری به موفقیت خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 763

به "تاکید مجلس بر رونق کسب و کار در برنامه ششم توسعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید مجلس بر رونق کسب و کار در برنامه ششم توسعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید