تاکید مدیریت شهری بر ارائه خدمات مطلوب به معلولان و جانبازان

به گزارش مجله سلنا، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در دیدار با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین بر نگاه ویژه مدیریت شهری به خدمات این حوزه گفت: از نگاه ما معلول یک فرد با حقوق شهروندی کامل است.

تاکید مدیریت شهری بر ارائه خدمات مطلوب به معلولان و جانبازان

به گزارشخبرنگاران و به نقل از سایت سازمان ورزش شهرداری تهران، حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان طی نشستی با مجید رباطی، سرپرست این سازمان دیدار و در مورد خدمات ارایه شده به این قشر و مسائل فرارو گفت وگو کرد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ضمن قدردانی از حمایت های سازمان ورزش شهرداری تهران از ورزش جانبازان و معلولان ، اظهار کرد: حضور آسان این قشر در عرصه های اجتماعی به ویژه فضای ورزشی موجب افزایش امید به زندگی و توانمندی ایشان و کاهش اضطراب و استرس می گردد.

صمیمی اضافه کرد: در سال های گذشته تصمیماتی اتخاذ شد تا در هر پهنه یک مجموعه خاص جانبازان و معلولان داشته باشیم اما اقدام نیک سازمان ورزش در جهت مناسب سازی اماکن ورزشی تابعه شهرداری برای استفاده کم توانان جسمی گامی فراتر از انتظار است و جای تقدیر دارد. باید بدانیم معلول، بیمار نیست و باید بتواند همچون سایر افراد از تمام امکانات بهره ببرد.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران پس از ارائه گزارش عملکرد سازمان ورزش در مورد برگزاری همایش ها و جشنواره های ورزشی ویژه معلولان و جانبازان و نیز برگزاری فعالیت های رقابتی ویژه این قشر، گفت: نگاه ما به معلولان نگاه به یک فرد با حقوق شهروندی کامل است.

وی گفت: حناچی از ابتدای انتصاب بنده به عنوان سرپرست سازمان ورزش همیشه چند موضوع از جمله ورزش جانبازان و معلولان را به صورت مستمر پیگیری می نمایند. عنایت و توجه ویژه ایشان به این قشر معظم و سخت گیری های وی در حوزه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری ارائه شده به جانبازان و معلولان، موجب شد کارها در باب خدمت رسانی به ورزش کاران جانباز و معلول به سرعت پیش برود.

در این نشست معاون برنامه ریزی و توسعه، معاونان ورزش آقایان و بانوان، نماینده تام الاختیار ریاست سازمان ورزش در امور مربوط به اماکن ورزشی و فنی و مهندسی و HSE ، مدیر حراست، مسئول امور ایثارگران، سرپرست مدیریت امور مشترک فنی و اجرایی معاونت ورزش آقایان، مشاور حقوقی سازمان ورزش شهرداری نیز حضور داشتند و به بیان مطالبی در حوزه کاری خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 405

به "تاکید مدیریت شهری بر ارائه خدمات مطلوب به معلولان و جانبازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید مدیریت شهری بر ارائه خدمات مطلوب به معلولان و جانبازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید