تور ترکیه ارزان: نمایشگاهی از عکس های بناهای تاریخی ایران در ترکیه برپا شد

به گزارش مجله سلنا، همزمان با برگزاری پنجمین اجلاس شهرداران آسیایی، نمایشگاهی از عکس های بناهای تاریخی ایران در شهر غازی انتپ برپا شد.

تور ترکیه ارزان: نمایشگاهی از عکس های بناهای تاریخی ایران در ترکیه برپا شد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

نمایشگاه عکس از بناهای تاریخی و بازسازی شده صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی ایران همزمان با پنجمین اجلاس مجمع شهرداران آسیایی که در شهر غازی انتپ ترکیه برپا شده است.

این نمایشگاه میزبان آثار برگزیده جشنواره عکس بناهای تاریخی ایران است.

این نمایشگاه عکس در حاشیه این اجلاس بین المللی برپا شده است و خانم اشرفی؛ معاون شهردار تهران و خانم شارقی؛ مدیرکل امور بانوان استانداری تهران به نمایندگانی از ایران به معرفی فعالیت های صندوق احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی به فاطمه شاهین، شهردار شهر غازی انتپ، پرداخته و کتاب مربوط به فعالیت های صندوق احیاء به وی اهدا شده و برای بازدید از تهران از ایشان دعوت بعمل آمد.

شهر غازی انتپ یکی از قطب های مهم مالی ترکیه به شمار می رود.این شهر توانسته است گردشگران بسیاری را با دارا بودن بیش از 3200 خانه تاریخی و بازسازی و احیای آن ها و همین طور دریافت عنوان شهر خلاق در خوراک از سازمان علمی و فرهنگی یونسکو در سال 2015 به خود جذب کند.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2128

به "تور ترکیه ارزان: نمایشگاهی از عکس های بناهای تاریخی ایران در ترکیه برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: نمایشگاهی از عکس های بناهای تاریخی ایران در ترکیه برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید