ترم تابستانی در دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله سلنا، ترم تابستانی سال 1399 در دانشگاه تبریز به دلیل شیوع کروناویروس به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار خواهد شد.

ترم تابستانی در دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه تبریز طبق مصوبه هیئت رئیسه این دانشگاه در نظر دارد ترم تابستان سال 1399 را از تاریخ 4 مرداد تا 7 شهریور ماه امسال به صورت غیرحضوری و از راه دور برگزار کند.

اتخاذ این تصمیم با توجه به ادامه فرایند شیوع کرونا ویروس تمامی کلاس های ترم تابستان در دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزارخواهد شد.

بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه تبریز، جزئیات برگزاری ترم تابستانی در این دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری از جمله نحوه ارایه لیست دروس، زمان ثبت نام، برنامه کلاسی و امتحانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است، هر ساله ترم تابستانی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد که در سال گذشته این ترم با ارایه 7 ماده دروس عمومی، 5 ماده دروس پایه و 4 ماده دروس عملی برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1007

به "ترم تابستانی در دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم تابستانی در دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید