تعویق دوباره بازی های ساحلی آسیا در چین

به گزارش مجله سلنا، بازی های آسیایی ساحلی در چین برای دومین بار به تعویق افتاد.

تعویق دوباره بازی های ساحلی آسیا در چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بر اساس خبر منتشر شده توسط شورای المپیک آسیا، بازی های آسیایی ساحلی سانیا 2020 به دلیل پاندمی گسترده کرونا و شروع موج جدیدی از جهش این ویروس در بسیاری از کشورها برای دومین بار تعلیق شد.

این رویداد قرار بود بر طبق عنوان شروعین خود در سال 2020 برگزار گردد که با حفظ نام خود و به دلیل پاندمی کووید 19 به سال 2021 موکول و مقرر به برگزاری در ماه آوریل شد. براساس اعلام OCA تاریخ جدید این رویداد پس از مشورت و نشست مشترک با میزبانان چینی اعلام خواهد شد. جهش جدید در ویروس مرگبار کرونا که 70 درصد سریع تر از نوع فعلی آن قابل انتشار و گسترش است، دلیل اصلی احتیاط و تعویق بازی های آسیایی ساحلی عنوان شده است.

خبر تعویق بازی های آسیایی ساحلی پس از نشست 3 جانبه شورای المپیک آسیا، کمیته برگزاری بازی ها و کمیته ملی المپیک چین و توافق نظر هر سه نهاد رسما منتشر شد.

حفظ سرمایه کمیته های ملی المپیک، ایمنی و سلامت شرکت کنندگان در این رویداد از دیگر دلایل مهم اتخاذ این تصمیم عنوان شده است. بازی های آسیایی ساحلی بطور بالقوه میزبان بیش از دو هزار ورزشکار از 40 کشور آسیایی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1463

به "تعویق دوباره بازی های ساحلی آسیا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق دوباره بازی های ساحلی آسیا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید