تفاهم نامه همکاری دانشگاه یزد و دانشگاه پلی تکنیک وین منعقد شد

به گزارش مجله سلنا، تفاهم نامه همکاری بین دانشکده هنر و معماری یزد و دانشکده معماری پلی تکنیک وین با هدف انجام فعالیت های مشترک منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری دانشگاه یزد و دانشگاه پلی تکنیک وین منعقد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه یزد، انجام فعالیت های پژوهشی و آموزشی مشترک در زمینه معماری گلین و بافت تاریخی و همچنین تبادل استاد و دانشجو بین دو دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد و دانشکده معماری پلی تکنیک وین از مفاد تفاهم نامه دو دانشگاه است.

این تفاهم نامه پس از گذشت یک ماه از بازدید دکترماریانو دارینگ، رییس دانشکده معماری دانشگاه پلی تکنیک وین از دانشگاه یزد، بافت تاریخی و دانشکده هنر و معماری به امضا رسید.

در حاشیه این سفر دکترماریانو دارینگ در جریان فعالیت های آموزشی و پژوهشی این دانشکده و پژوهشکده های معماری بومی و بادگیر نهاده شد و همچنین گزارشی از توانمندی های پژوهشی و آموزشی دانشکده متبوع خود ارائه داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 689

به "تفاهم نامه همکاری دانشگاه یزد و دانشگاه پلی تکنیک وین منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری دانشگاه یزد و دانشگاه پلی تکنیک وین منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید