توضیحات کواکبیان درباره پرونده اقتصادی 947 میلیون دلاری در صداوسیما ، قوه قضائیه رسیدگی کند

به گزارش مجله سلنا، نماینده تهران در ارائه توضیحاتی درباره اظهارات اخیرش درباره پرونده اقتصادی صداوسیما اعلام نمود که مسئولان این سازمان معتقدند که همه مدارک نحوه هزینه کرد مبلغ 947 میلیون دلار را دارند.

توضیحات کواکبیان درباره پرونده اقتصادی 947 میلیون دلاری در صداوسیما ، قوه قضائیه رسیدگی کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مصطفی کواکبیان در شرح اظهارات اخیرش در خصوص وجود پرونده 947 میلیون دلاری صدا و سیما که گم شده و معلوم نیست با آن چه نموده اند؟، گفت: آنچه در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از پرونده 947 میلیون دلاری صدا و سیما گفتم، حرف جدیدی نیست، این موضوع را در ملاقات با آقای رئیسی نیز گفتم و تاکید داشتم قوه قضائیه باید به همه پرونده ها بدون هیچ گونه جانبداری رسیدگی کند که این شامل پرونده 947 میلیون دلاری صدا و سیما در دوره آقای ضرغامی نیز می گردد.

وی اضافه نمود: این موضوع را قبلا آقای رئیس جمهور در جمع مردم یزد بیان نموده بود. در همین باره مسئولان صدا و سیما معتقدند همه مدارک نحوه هزینه کرد این مبلغ را دارند. لذا دستگاه های نظارتی می توانند آن را آنالیز نمایند. تاکید ما هم این است که این موضوع باید در کنار همه پرونده های اقتصادی در دستگاه قضایی مورد آنالیز قرار گیرد. از مسئولان صدا و سیما می خواهم که با ارائه شرحاتی به افکار عمومی ابهامات موجود در این باره را رفع کند.

این نماینده مجلس همچنین تاکید نمود: در این بین بعضی از شبکه های فضای مجازی طوری این موضوع را مطرح کردند که گویا پرونده جدیدی هست و در دوره فعلی اتفاق افتاده که اینطور نیست. مطمئنا با رسیدگی عادلانه به این پرونده و شرحات دست اندرکاران صدا و سیما هیچ ابهامی باقی نمی ماند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 551

به "توضیحات کواکبیان درباره پرونده اقتصادی 947 میلیون دلاری در صداوسیما ، قوه قضائیه رسیدگی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات کواکبیان درباره پرونده اقتصادی 947 میلیون دلاری در صداوسیما ، قوه قضائیه رسیدگی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید