جزئیاتی از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب در مبارزه با کرونا

به گزارش مجله سلنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب اظهار کرد: این واحد دانشگاهی آمادگی دارد با در اختیار قراردادن سالن سرپوشیده ورزشی مکانی را برای قرنطینه بیماران کرونایی به عنوان نقاهتگاه راه اندازی کند.

جزئیاتی از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب در مبارزه با کرونا

رامین رستمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: به محض شروع این بیماری واحد دانشگاهی میاندوآب تمام دستورالعمل های ارسالی از سازمان مرکزی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را اجرا و در نخستین قدم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردیم.

وی با بیان اینکه حدود 30 درصد از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب را بانوان تشکیل می دهند، گفت: از همان ابتدای شیوع این بیماری از بانوان درخواست کردیم تا در محل کار حاضر نشوند و بعد از آن که قرار شد نهادها و ادارات فعالیت خود را با یک سوم کارکنان از سر بگیرند این قانون را رعایت کرده و در ادامه نیز با دو سوم از کارکنان فعالیت خود را ادامه داده یم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب اظهار کرد: با تمام تسهیلاتی که برای کارکنان خود در نظر گرفته بودیم از خبرنگارانن درخواست کردیم اگر دانشجو یا ارباب رجوعی به قسمت خبرنگارانن مراجعه کرد به صورت آنکال در دسترس باشند تا با تماس تلفنی به سرعت در محل کار حضور پیدا کرده و کار آن دانشجو و یا ارباب رجوع را انجام دهند.

رستمی یادآور شد: ضدعفونی مکان های مختلف دانشگاه در زمان حضور کارکنان و کارمندان در این واحد دانشگاهی از جمله اقداماتی بود که انجام شد و علاوه بر این دستکش و مواد ضد عفونی کننده در اختیار خبرنگارانن قرار گرفت.

پاسخگویی سریع به ارباب رجوع

این استاد دانشگاه با بیان اینکه با اوج گیری شیوع کرونا برای اینکه جان کارکنان و کارمندان این واحد دانشگاهی از ابتلا به ویروس کرونا در امان باشد در ورودی اتاق های مالی و آموزشی را به طور کامل مسدود کردیم و هر مراجعه کننده ای که به این دو واحد مراجعه می کرد از پشت درهای بسته درخواست خود را مطرح می کرد و کارمندان کارها را انجام می دادند.

این مقام مسئول گفت: در قسمت ورودی دانشگاه نیز کارکنان حفاظت فیزیکی را مأمور کرده ایم که هر مراجعه کننده اگر پرتکل های بهداشتی را رعایت نکرده از ورود خبرنگارانن به محوطه دانشگاه جلوگیری کنند.

رستمی اظهار کرد: با مشورتی که با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب داشتیم در ستاد کرونای شهرستان اعلام کردیم اگر شرایط به جایی برسد که شهر احتیاج به نقاهتگاه داشته باشد، این واحد دانشگاهی می تواند با در اختیار قراردادن سالن سرپوشیده ورزشی مکانی را برای قرنطینه بیماران کرونایی راه اندازی کند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، ضدعفونی خیابان ها، معابر و روستاهای بزرگ در حدود پنج مرتبه از دیگر فعالیت هایی بوده که این واحد دانشگاهی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود انجام داده است.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 906

به "جزئیاتی از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب در مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب در مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید