حمایت از طرح های زیستی که به توسعه صنایع غذایی یاری کند

به گزارش مجله سلنا، فناوران و صاحبان ایده ای که بتوانند با طرح های خود راستا توسعه صنایع غذایی را هموار نمایند برای تجاری سازی ایده های خود حمایت می شوند.

حمایت از طرح های زیستی که به توسعه صنایع غذایی یاری کند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان حمایت از طرح های زیست فناورانه در حوزه صنایع غذایی با اولویت فراوری طعم دهنده های طبیعی و سنتزی، فراوری رنگ های خوراکی طبیعی و سنتزی، فراوری استارترهای لبنی پروبیوتیک های صنایع غذایی و فراوری انواع امولسیفایرها و استابلایژرها منتشر شد.

این فراخوان در پی حمایت از طرح های پیشنهادی شرکت های فعال در حوزه صنایع غذایی برای فراوری بار اول، توسعه مقیاس، توسعه بازار و طرح های فناورانه با قابلیت کاهش وابستگی یا افزایش صادرات است که به وسیله دبیرخانه فناوری های نوین کشاورزی و غذای ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر دستگاه های متولی با هدف دستیابی به امنیت غذایی پایدار منتشر شده است.

همه فناوران می توانند طرح هایی که سطح آمادگی فناوری و سطح آمادگی بازار، زیرساخت فراوری یا امکان همکاری با سایر شرکت های فراوریی، وجود بازار داخلی یا خارجی برای محصول، بهره برداری از فناوری های تازه و کارآمد در توسعه محصول و امکان اخذ مجوزات لازم برای طرح خود را دارند را ارائه نمایند.

از تمامی شرکت های دانش بنیان و خلاق، صنایع بزرگ فراوریی، هسته های فناور و دیگر شرکت ها دعوت می گردد، تا تاریخ 28 اسفند 1400 نسبت به ارائه طرح خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2162

به "حمایت از طرح های زیستی که به توسعه صنایع غذایی یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از طرح های زیستی که به توسعه صنایع غذایی یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید