خبرنگاران محققان دانشگاه علم وصنعت 130 هزار شیلد محافظ صورت فراوری کردند

به گزارش مجله سلنا، تهران- خبرنگاران- یک شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران و رشد یافته در زیست بوم فناوری این دانشگاه، پیروز به فراوری بیش از 130 هزار عدد شیلد محافظ برای کادر درمانی و مدافعان سلامت کشور در طول یک ماه گذشته شده است.

خبرنگاران محققان دانشگاه علم وصنعت 130 هزار شیلد محافظ صورت فراوری کردند

به گزارش وزارت علوم، فراوری این میزان شیلد محافظ صورت با حمایت و سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری دانش بنیان هیرمند و صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر دانشگاه علم و صنعت ایران صورت پذیرفته است. شیلد محافظ صورت وسیله ای برای محافظت صورت از ترشحات دهان بیمار است.

این محصول که نمونه داخلی آن برای نخستین بار توسط شرکت رایبد علم و صنعت فراوری شده، در اختیار کادر درمانی بیمارستان های شهر تهران و کلانشهرهای دیگر قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، شرکت فناوران پزشکی رایبد علم و صنعت، برنامه توسعه فراوری این محصول به میزان 250 هزار عدد شیلد محافظ صورت را تا انتهای اردیبهشت سال 1399 در دستورکار خود دارد.

شرکت سرمایه گذاری دانش بنیان هیرمند و صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر دانشگاه علم و صنعت ایران در سال جهش فراوری آمادگی خود را در حمایت از تمامی دانشگاهیان علم و صنعت ایران که قابلیت فراوری محصولات مورد احتیاج جامعه را دارند، اعلام نموده است.

این شرکت دانش بنیان یکی از شرکت های فعال مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران است که اولین و تنها فراوریکننده سرنگ اینفلیتور در کشور نیز هست.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 865

به "خبرنگاران محققان دانشگاه علم وصنعت 130 هزار شیلد محافظ صورت فراوری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محققان دانشگاه علم وصنعت 130 هزار شیلد محافظ صورت فراوری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید