خراسان شمالی ازسرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری حمایت می کند

به گزارش مجله سلنا، محمود دلپسند در گفتگو با خبرنگاران، افزود: ستاد سرمایه گذاری خراسان شمالی به عنوان پشتوانه حمایتی دستگاه های اداری و اجرایی، از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در این استان حمایت های ویژه می کند.

خراسان شمالی ازسرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری حمایت می کند

وی اظهار کرد: پیش از این استانداری خراسان شاقتصادی از سرمایه گذاران خارجی در حوزه مسائل زیست محیطی استان نیز حمایت های لازم را به عمل آورده است.

دلپسند با اشاره به ظرفیت خوب خراسان شاقتصادی برای احداث نیروگاه خورشیدی افزود: مراکزی برای راه اندازی این نیروگاه در استان پیش بینی شده تا زمینه تأمین نیازهای صنایع استان فراهم شود.

وی گفت: امیدواریم با فضای پس از برجام سرمایه گذاری خارجی در حوزه احداث نیروگاه خورشیدی خراسان شاقتصادی با سرعت بیشتری انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شاقتصادی افزود: این استان در حوزه های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و ... ظرفیت های بسکمک برای سرمایه گذاری دارد که باید به آن توجه شود.

وی گفت: جذب سرمایه گذار در استان به توسعه و رونق اقتصادی وهمچنین اشتغال زایی کمک شایانی می کند.

دلپسند افزود: باید از تمام ظرفیت های سرمایه گذاری استان به نحو مطلوبی بهره امند شد.

به گزارش خبرنگاران، خراسان شاقتصادی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر 917 هزار نفر، هم اکنون دارای 14 ناحیه صنعتی است و سه کارخانه بزرگ پتروشیمی خراسان، آلومینای جاجرم و سیمان بجنورد در آن فعال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 765

به "خراسان شمالی ازسرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری حمایت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان شمالی ازسرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری حمایت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید