دستاورد های دانش بنیان حوزه آب و انرژی به نمایش درآمد

به گزارش مجله سلنا، یکی از اقدامات معاونت علمی و فناوری برای گسترش فناوری های حوزه آب و انرژی، راه اندازی نمایشگاه مجازی و دائمی این حوزه در کشور است.

دستاورد های دانش بنیان حوزه آب و انرژی به نمایش درآمد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری با هدف افزایش بهره وری حضور در نمایشگاه ها، معرفی دستاورد های شتاب دهند ها و شرکت های دانش بنیان و امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت های حاضر در نمایشگاه و صنایع مرتبط با انرژی اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی و دائمی آب و انرژی نموده است.

یکی از دستاورد های این نمایشگاه مجازی، برگزاری رویداد ارائه احتیاج های فناورانه، حوزه کاتالیست با حضور شرکت های دانش بنیان و برگزاری رویداد حمایت از ساخت داخل صنعت پتروشیمی بود.

سال جاری نیز رویداد های پتروشیمی، فناوری های نیروگاهی، انرژی در ساختمان، انرژی های خورشیدی، انرژی بادی، انرژی های زمین گرمایی و انرژی آبی (سد ها و انرژی آبی دریایی) و ذخیره سازی انرژی نیز در این نمایشگاه برقرار خواهد بود.

نمایشگاه مجازی آب و انرژی با ایجاد وب سایت رویداد ها که به آخرین فناوری های سه بعدی مجهز است به نوعی فضایی برای به روزرسانی و به هم رسانی تقاضا و عرضه در این حوزه ها را ایجاد می نماید. این نمایشگاه بر پایه پلتفرم ایجاد شده با عنوان نمایشگاه دائمی فناوری های حوزه آب و انرژی شکل گرفته است و تا برگزاری رویداد بعدی به صورت مجازی ادامه می یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1737

به "دستاورد های دانش بنیان حوزه آب و انرژی به نمایش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد های دانش بنیان حوزه آب و انرژی به نمایش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید