طراحی سایت: دولت باید درصدد برطرف مسائل ساکنان سایت های تاریخی باشد

به گزارش مجله سلنا، ضرغامی گفت: در کشور سایت های تاریخی متعددی وجود دارد که ساکنان بومی این سایت ها، مسائل زیادی دارند که باید هیئت دولت درصدد برطرف آن ها باشد.

طراحی سایت: دولت باید درصدد برطرف مسائل ساکنان سایت های تاریخی باشد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش از، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی امروز در حاشیه بازدید از روستای هدف توریستی تاریخی سرابکلان گفت: آثار تاریخی باید با جذب جهانگرد و توریست، محلی برای درآمدزایی و عمران مردم بومی باشد.

وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی ادامه داد: مردم خود میراث دار و پاسدار آثار تاریخی هستند، اما وجود مسائل قانونی موجب می گردد تا ساکنان سایت های تاریخی با موانعی همراه باشد.

ضرغامی با بیان اینکه آثار تاریخی در واقع شناسنامه و هویت سرزمین ما محسوب می گردد، اظهار کرد: آثار تاریخی و طبیعی به اسم میراث های گرانبها متعلق به همه نسل ها است و باید با مشارکت، همکاری مردم، دستگاه ها و تامین اعتبارات از آن حراست گردد.

او به ساکنان روستای سرابکلان قول داد، مسائل این روستای تاریخی را در هیئت دولت مطرح تا راه حلی برای آن پیدا گردد تا هم مسائل ساکنان و هم بافت تاریخی روستا مرتفع گردد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1933

به "طراحی سایت: دولت باید درصدد برطرف مسائل ساکنان سایت های تاریخی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: دولت باید درصدد برطرف مسائل ساکنان سایت های تاریخی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید